Gjest Gabi Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Jeg har drukket tyrker (hjembrent og tyrkisk pepper) og karsk så lenge jeg kan huske. Skal på fest i helga og vil drikke 96% sprit, men aner ikke hva jeg skal blande med! Forslag?
Gjest LilSweetie Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Appelsinjuice? Da i så fall veldig mye juice og veldig lite sprit. Eller droppet 96 % helt....
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Tom collins drink mix og schweppes. Det er jammi du kan også blande med, appelsinjuice, fanta (både appelsin, eple og den røde), sprite, cola. Skål
Rioja Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Da jeg var ung tok vi mange shotglass, puttet oppi et drops av forskjellig type (blanda 96 med litt vann, så den ble litt svakere...) Og sjekka hva som var godt. Inspirert av Tyrkisk pepper såklart! Eks. på drops: Kongen av Danmark, polkagris, lilla sharps (-ble en favoritt!), halslinser, sitrondrops etc. -Bare fantasien setter grenser her... NB! Fisherman var ikke noe særlig... Ellers: Te-knert med masse sukker, juice-dram (egentlig ikke godt i det hele tatt, men det gikk ned...), og brus-dram. Ellers anbefaler jeg og prøve noe annet enn 96%
Gjest Catwoman Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Bare fantasien setter grenser her... NB! Fisherman var ikke noe særlig... Det smakte vel omtrent som den fishermanshoten du får kjøpt ferdig? Og den er ihverfall ikke noe god. DU kan blande med iste. Det er godt, og ikke for kvalmende. For min del ville jeg valgt en sprit med litt lavere alkoholprosent jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå