Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Nå er jeg litt bekymra her. Har blitt sprayet brun på salong og har blitt mørkere og mørkere i løpet av kvelden. Det har fremdeles ikke tørket i ansiktet, skuldrene og på brystet, jeg er iallefall litt "klissete" ennå.. Resten av kroppen føles normal.

Bør jeg vente med å dusje før huden føles normal over hele meg, eller bare dusje nå? Jeg ser ut som en lys, rar negerversjon og det er ikke gøy! Tenk om fargen blir sittende...? :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Gjest Jersey i.i.
Skrevet

:ler: Høres ut som meg første gangen jeg ble sprayet brun.

Det er mye overflødig, så bare slapp av. Det har nok festet seg nok nå, så nå er det nok bare det overflødige igjen ;) Dusj i vei hvis det er flere timer siden du ble sprayet ;)

Gjest Gjest
Skrevet
:ler:  Høres ut som meg første gangen jeg ble sprayet brun.

Det er mye overflødig, så bare slapp av. Det har nok festet seg nok nå, så nå er det nok bare det overflødige igjen  ;)  Dusj i vei hvis det er flere timer siden du ble sprayet ;)

Dette er den skumleste dagen i mitt liv, bryter snart sammen. :grine::ler: Det er snart 12 timer siden jeg ble sprayet. Hun sprayet først en gang, så stod jeg til tørk, og så gikk hun over ansikt, skuldre og bryst en gang til. Derfor det ikke har tørket helt ennå kanskje. Skeptiisk- som han på reklamen for Posten sier..

Ser for meg at jeg enten er stuck med det hyperbrune ansiktet i noen dager fremover, eller at det blir skjoldete og at jeg ser skitten ut om jeg dusjer nå. Jeg som skulle være så fin i helga!

Gjest Jersey i.i
Skrevet

Mye av fargen går nok vekk når du dusjer nå skal du se ;) Hvis ikke så får du prøve å skrubbe forsiktig med litt sånn skrubbesak (hehe..er for sent til at jeg klarer å huske hva det heter...sånn til ansiktet ihvertfall :ler: )

Gjest Gjest
Skrevet

Der rant fargen av ja gitt. Og ansiktet ble lysere.. Ble ikke så brun som jeg ønsket, men det ser naturlig ut og helt uten skjolder! Puster lettet ut nå ja... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...