My Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 http://www.seher.no/cm/SeHer/Tv+og+film/Nyheter/1.73981 Vil heller aldres med verdighet og rynker enn dette....
Usikker Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Enig. Og jeg håper mange som "drømmer om å bli penere" så programmet som gikk på TV (tror det var TVNorge) i går kveld. Det var ikke alle "ofrene" som kunne berette sin egen historie nei - altså p.g.a. av at hun var død. Andre ofre stod fram med sine skrekkhistorier. Det som sjokkerte meg var at de som ble omtalt var jo sååå pene FØR inngrepet. Helt horribelt at de ønsket å bli perfekte............ Men - det jeg skjønner er at det vi ser i speilet er ikke "meg sjøl" - men et indre bilde av hvordan vi tror vi ser ut. (Og det er jo akkurat det de vi så på TV i går også er Er kanskje et eksempel på hva vi klarer å innbille oss - og hva andre får oss til å tro. Tenker da på slengbemerkninger om at "du har små pupper", "du er tjukk". Får vi høre det tilstrekkelig mange ganger så tror vi jo på det til slutt da. Farlig farlig!
Vela Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Uff.. skjønner at noen trenger slike operasjoner (Født med misdannelser/ulykker). Men med unntak fra noen få synes jeg de fleste kjendiser ser værre ut etter operasjonen enn før..
Blåklokke Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Huff. her var det mye fælt ! Og så mange av kvinnene som var helt OK fra før. Jeg synes at Pricilla Presley er så pen, men ble så skuffet over henne da hun dukket på i et Oprah-show. Da hadde hun forstørret leppene sine så hun liknet på en mellomting av eksotisk fisk og Donald Duck ! Og kameramennene var hensynsfulle nok til å skifte kameravinkel hver gang hun forsøkte å smile. At de ikke skjønner hvor lite pent det er, mange av dem tar jo flere operasjoner for å få enda mer "ekstremt" utseende og stopper aldri.
Gjest Emera Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Det virker som om de er blitt vant til "brannskadefjesene" i det miljøet. Alle ser jo sånn ut etter hvert som antallet operasjoner stiger. Og så blir det vel sånn at så snart man har fikset én ting, så blir man oppmerksom på noe annet. Særlig i en verden hvor målet er å se perfekt ut. Men, er det noen andre som har sett "What not to wear" i det siste? Har ikke Trinny blåst opp leppene en smule? Mulig jeg tar feil nå, men hvis hun har gjort det blir jeg littt skuffet. For de to har jo holdt hardnakket på at man skal gjøre det beste ut av det man har fra naturens side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå