Gjest Lovegeckos Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Jeg beundrer mannen min fordi han har en egen evne til å bestemme seg for en ting, han går for det 100% og får som oftest til det han har bestemt seg for. Sånn som da han bestemte seg for at jeg skulle bli kona hans Beundrer dere partneren deres for noe?
Gjest *Just-Me* Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Jeg beundrer partneren min på hvor flink han er til å se løsninger, og får til det meste. han er så kreativ. litt av en ahndyman!! Det jeg beundrer han mest på er måten han er på sammens med barna. Så snill og god! Det varmer mitt hjerte.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Nei, i grunnen ikke. Han ser sport på TV, drikker øl (fremfor vin), og kler seg ikke noe fint, aldri med litt stil. Han raper, og tar av seg sokkene i den pene sofaen. Jeg er i ferd med å dumpe ham for en kollega
Arkana Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Jeg beundrer samboeren min fordi han er så snill, generøs og hjelpsom, fordi han er utrolig intelligent og kunnskapsrik og fordi han er så tålmodig.
Gjest Hilde79 Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Jeg beundrer min kjære fordi han er så rolig i alle situasjoner, lar seg liksom ikke vippe av pinnen. Han er veldig tålmodig og har laaaang lunte. (Det er bra, for jeg har kort lunte ) Han er også en veldig god far!!
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Jeg beundrer partneren min MASSE! Han har en meget sterk holdning, om ting går imot, så står han på videre like sterkt. Og han har virkelig bevist meg at selv om man har ingen utdannelse kan man komme langt i livet. Han er utrolig kreativ, og finner alltid en løsning på problemer som måtte oppstå. Han er rett og slett best :D
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 Og han har virkelig bevist meg at selv om man har ingen utdannelse kan man komme langt i livet. ← Selvsagt! Visste du ikke det, du?
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #8 Skrevet 29. juni 2006 Beundrer ham fordi han ser det positive når alt føles negativt, han setter pris på livets små gleder og han har mange kloke ord gogutten min
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #9 Skrevet 29. juni 2006 Jeg beundrer kombinasjonen av ro og følsomhet hos ham. Jeg beundrer at han er flink i jobben sin og at folk liker ham. Jeg beundrer besluttsomheten hans. Hans praktiske evner. Generøsiteten hans. Jeg er derimot ikke særlig imponert over at han er redd for vann og at han noen ganger sier de teiteste ting... men han får vel få lov til å være menneskelig, da
lillesky Skrevet 29. juni 2006 #10 Skrevet 29. juni 2006 Jeg beundrer samboeren min enormt. Han er intelligent, han kan mye, er en skikkelig handyman, og myk helt innerst, og evig optimist.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #11 Skrevet 29. juni 2006 Jeg beundrer han fordi han er så rolig og gjør ikke ting overilt. Jeg beundrer absolutt ikke at når vi el. jeg har vært gjennom kriser,så har jeg ingen andre som holder meg oppe enn meg selv. Man ønsker gjerne at den andre støtter en gjenom alt..der er han håpløs. Han hadde aldri greid å holde motet mitt oppe om noe fælt skulle skje.
Gjest Grønn Frosk Skrevet 29. juni 2006 #12 Skrevet 29. juni 2006 Vel nummer 1, jeg beundrer han for at han holder ut med meg . Det er ikke bare, bare.. Han har overvunnet mye, både fra oppvekst, og i voksen alder. Selv om han har sine feil, er han en flott, 100% ærlig, og snill mann. Full av de egenskapene man bare må beundre.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #13 Skrevet 30. juni 2006 Jeg beundrer samboeren min fordi han er praktisk og nøye. Resultatene hjemme blir 100 ganger bedre når vi gjør det som han vil. Jeg beundrer han fordi han er snill, omtenksom og morsom. Han er også en fantastisk onkel, så ganske sikker på at han vil bli en bra pappa også. Jeg beundrer han fordi han oppmuntrer meg og støtter meg når livert ikke helt går som det skal...
Gjest Fruktfat Skrevet 30. juni 2006 #14 Skrevet 30. juni 2006 (endret) ja, for han er flink til alt! snekre, male, lage mat, lager/baker kaker, mekke, flink med farger, flink med klær, husarbeid, hagearbeid, han kan tilogmed sy på symaskin! (kunne vært litt flinkere med penger, men der har vi jo meg! :kgblunk: ) Endret 30. juni 2006 av Fruktfat
tuji Skrevet 30. juni 2006 #15 Skrevet 30. juni 2006 Mannen min er veldig flink med det han jobber med, og det beundrer jeg ham for (og er ganske stolt!). Dessuten er han flink med folk, og rett og slett en skikkelig hyggelig fyr.
Gjest synseren Skrevet 30. juni 2006 #16 Skrevet 30. juni 2006 Jeg beundrer min kjære pga. hans indre ro. Han er også intelligent uten å skryte av det eller gjøre ett nummer ut av det. Han er praktisk og fikser det han må. Han er også omsorgsfull mot meg. Og kommer alltid med oppmuntrende råd når jeg har anst og uro. For meg er han perfekt !
Gjest Neffi Skrevet 30. juni 2006 #17 Skrevet 30. juni 2006 Jeg beundrer hans postitive innstilling, hans entusiasme og glede for de hverdagslige ting. Jeg beudrer han også fordi han er veldig intelligent. Jeg elsker at han så lett kommer overens med mennesker og åpner seg for de som er mine. Jeg beunderer hans tålmodighet. Og måten han elsker meg på. Jeg gleder meg over alle kloke ord han har til meg. Og jeg ser hvor god pappa han en dag blir. Jeg beundrer hans evne til å høre på hva mennesker har å si. Jeg beundrer også hans innsats på jobben og hvor hardt han jobber for å oppnå sine mål
Gjest Hedda Gabler Skrevet 30. juni 2006 #18 Skrevet 30. juni 2006 Fin tråd. Jeg beundrer mannen min for at han er sterk og trygg i seg selv. Den tryggheten smitter over på meg. Jeg beundrer han også fordi han er munnrapp og flink til å diskutere. Dessuten beundrer seg utseendet hans - han er den peneste mannen jeg vet.
Vela Skrevet 30. juni 2006 #19 Skrevet 30. juni 2006 Jeg beunder partneren min fordi han er så flink til å jobbe. Går 100% inn for det han begynner med. Beundrer også hvordan han er som partner, flink til å trøste, er en jeg kan stole på og prate med om alt!
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2006 #20 Skrevet 30. juni 2006 Beudrer han masse. Spesielt de egenskaper jeg mangler mer eller mindre selv, som: Laaang lunte(hvordan er det MULIG?!), tålmodighet, ekstremt effektiv og arbeidssom når det gjelder fag/arbeid, overbærenhet i kinkige situasjoner, samt at han er like blid mot omtrent alle . Prøver å lære, jeg og...men så har nok jeg mine egenskaper HAN beundrer, og. Forhåpentligvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå