Gjest gina dav. Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 kan først si er kjempeglad i han en god grunn for bli.--. men lurer på om han er like glad i meg.. virke rsom om menn blir sinna når en spør hvor glad en er i en osv.. at en skal ikke pirke på sånt.andre grunner til jeg vil bli er : tanken på en annen er ekkelt er slitsomt forelsket elsker han ... føler han er den rette noe inni meg sa det... han er rar og sta og sterke meninger han har verdens mest sjarmerende blå øyne med lange vipper kroppen er hårløs og akkurat sånn jeg liker senete tynn sterk han har vakkert smil han får meg til sveve bare ved synet av han komme han får meg til ville se han 24 timer i døgnet han har fyldige lepper som er så goe kysse på han er sexy han er glad i dyr og barn han er snakkesalig han er god * han er søt når han sover han gir meg de beste klemmer jeg har fått i mitt liv han ler så komisk at aldri hørt maken grunnene mine til gå er....... han virker ikke like glad i meg som jeg er... :-( han er egoistisk og lever fortsatt som han var singel føler meg litt verdiløs han sier masse søtt men neste uke hører jeg ingenting han lover ting han ikke holder( mange ganger) han kommer ikke alltid når han sier plutselig er noe annet viktigere han sier han skal endre seg men ser lite til det han gjør meg redd og irritert og trist(pga løftebrudd osv) han spør sjelden el aldri om vi skal finne på noe koselig bare vi to men vil helst være i grupper han har visst ikke samme behov for se meg som jeg har for se han,da jeg går rundt savner han hele tiden men har ikke hørt han si han går rundt slik--- han snakker om fremtiden en uke og neste uke virker det være helt andre ting som gjelder. :-( nå er det jo ikke sikkert jeg har valget engang .....but if...
Gjest *Just-Me* Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Om han vil at du skal gå, såv ille vel han ha sagt det til deg. Synes du bør prøve å prate ordentlig med ham. fortelle hvordan du har det og hva du føler. Selv om det ikke alltid er så lett å prate med gutter om følelser osv, så er det veldig viktig at kommunikasjonen mellom dere er bra. Det er alfaomega. Hvor gammle er dere og hvor lenge har forholdet vart? på listen din nevner du alle for tingene at han er så pen og kjekk og snill, men på mot listen er det at han ikke holder avtaler, ikke vil være så mye sammen med deg osv. Jeg ville ikke hatt et slikt forhold.... så ta det opp med ham. Fortell hva du vil, hva du trenger. dere må kunne kompromisse litt. Håper det ordner seg!
Gjest gina dav. Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Om han vil at du skal gå, såv ille vel han ha sagt det til deg. Synes du bør prøve å prate ordentlig med ham. fortelle hvordan du har det og hva du føler. Selv om det ikke alltid er så lett å prate med gutter om følelser osv, så er det veldig viktig at kommunikasjonen mellom dere er bra. Det er alfaomega. Hvor gammle er dere og hvor lenge har forholdet vart? på listen din nevner du alle for tingene at han er så pen og kjekk og snill, men på mot listen er det at han ikke holder avtaler, ikke vil være så mye sammen med deg osv. Jeg ville ikke hatt et slikt forhold.... så ta det opp med ham. Fortell hva du vil, hva du trenger. dere må kunne kompromisse litt. Håper det ordner seg! ← Har mer erfart at menn heller er opptatte med sitt enn si fra hva de egentlig vil så derfor jeg er redd.som om han er feig for at jeg skal bli så lei meg... at han antar det.han er ikke så pen heller men for meg er han verdens peneste for jeg finner han så spesiell.. forholdet har vært mye til og fra før.. og vi er begge litt over 30 år... og hvor mange ganger skal en måtte snakke med en mann om slikt en ikke liker... samtidig som han ikke følger sine løfter sier han at han er glad i meg men for meg høres det ut som en klisje for han burd eheller bruke tiden på vise det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå