Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det finnes noen som selger eller importerer Palmers Cocoabutter Formula serien i Norge. Noen som vet? :klø:

Er det dyrt å bestille fra utenlandske nettbutikker(USA el. Storbitannnia)?

Leverer f.eks Boots produkter til Norge?

På forhånd takk for svar :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Jeg kjente ikke til denne serien fra før, og vet dermed ikke om den er å få tak i her i landet, men jeg fant i hvert fall ut at CosmeticMall.com sender til Norge. Men det ser ut som portoen derfra er skyhøy, dessverre. :(

Boots sender ikke til Norge.

Skrevet

hhmm..Palmers Cocoabutter bodylotion er ikke Boots eget merke, men selges bla. hos Boots i Storbritannia. Finnes nok ikke i Norge.

Skrevet

Takker for hjelpen :)

Gjest Jamila
Skrevet

.... syns forresten ikke at Palmers produktene er så fantastisk som de skal ha det til. Body Shop sin cocoa butter serie er minst like bra!

Skrevet

Har ikke prøvd Body Shop versjonen, men de er litt for dyre.

Synes og posjoneringene i hver pakke er litt for små når det gjelder akkurat det produktet.

Brukt PBBF en periode når jeg bodde i Storbritannia, gjør huden kjempemyk og jevner ut hudtonen. Til og med små arr og strekkmerker.

Får hamstre neste gang jeg er utenlands. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Kanskje du kan sjekke innvandrerbutikker og/eller butikker som fører afro-varer, evt. frisører? Jeg mener å ha sett Palmer's på slike steder.

Selv likte jeg selve lotionen, men taklet ikke lukta, så jeg kastet den i søpla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...