Ciara Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Hei alle, har bestilt fra lookfantastic for første gang, og har nå fått en ordrebekreftelse hvor det står at jeg bør være hjemme når pakken leveres? Dette kan jeg vel bare se bort fra, regner med at pakken havner i postkassen eller på postkontoret?
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Hei alle, har bestilt fra lookfantastic for første gang, og har nå fått en ordrebekreftelse hvor det står at jeg bør være hjemme når pakken leveres? Dette kan jeg vel bare se bort fra, regner med at pakken havner i postkassen eller på postkontoret? ← Min kom rett i postkassa, som all annen post. Du trenger nok ikke være hjemme. Tror de ordningene er ment for andre land.
Ciara Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2006 Ok, da skal jeg ikke bekymre meg. Takk for svar!
IdaC Skrevet 1. juli 2006 #4 Skrevet 1. juli 2006 Vår postkasse er veldig liten, ikke plass til pakker i den, så da får jeg bare beskjed om å hente den på postkontoret.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. juli 2006 #5 Skrevet 1. juli 2006 Vår postkasse er veldig liten, ikke plass til pakker i den, så da får jeg bare beskjed om å hente den på postkontoret. ← Samme her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå