Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Hva er det du og kjæresten gjør sammen i disse dager når det er så varmt og deilig ute? Jeg har null forslag...............
Arkana Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Tar en tur til byen og kjøper god is, tar båt ut til en av øyene i Oslo-fjorden, går tur i Marka, sitter på balkongen og leser, prater eller spiller et spill sammen, for å nevne noe...
Vela Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Kjøre en liten tur i den fine bilen vår, ta en piknik i en park, bade, gå en tur, sykle, ordne i hagen sammen, grille, vaske bilene, kjøpe en is.. Var det jeg kom på i farten..
Gjest Ava Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Vi går tur sammen hver kveld ... ellers ikke så mye. Jeg elsker å sitte ute på terrassen - mannen liker seg best inne
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Vi har "bodd" på stranda i sommer... Bader, griller og koser oss alene eller med venner!
Gjest *Just-Me* Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Har ikke vært så mye varme her i nord ennda.... men det vi har gjort sammen hittil er grilling, sitte på verandaen å slappe av, bade i stampen, male båten. dra på båttur, gå kveldstur. Som regel om sommrene bruker vi å gjøre det som er nevnt ovenfor, også dra på stranda, badeplasser, teltturer, fisketurer osv. Sitte en del ute på verandaen å kose seg med et glass rødvin o.l.
Gjest Godjenta79 Skrevet 30. juni 2006 #8 Skrevet 30. juni 2006 Kjører motorsykkel! Inviterer venner over til grilling og sitter til langt på kveld og skravler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå