treningsjenta Skrevet 29. juni 2006 #1 Del Skrevet 29. juni 2006 skal til kristiansand dyrepark neste uke og lurer på om noen vet hvordan det er med parkering der nede.. det er nok å tro at det er en stor parkeringsplass, men er dette dyrt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2006 #2 Del Skrevet 29. juni 2006 Har aldri betalt når vi har vært der, men hvem vet, de kan jo ha blitt mer pengegriske oppigjennom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 29. juni 2006 #3 Del Skrevet 29. juni 2006 Joda man må dessverre betale. Vi hadde årskort i fjor så vi fikk en sånn rød dings som vi skulle lime på ruten. Så slapp vi å få bot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2006 #4 Del Skrevet 29. juni 2006 SVINERI! De tar jo nok penger for å komme inn, pluss denne her simulatoren kosta også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 29. juni 2006 #5 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) http://www.dyreparken.com/index.jsp?a=14937 30 kr pr dag skal dem ha! *rister oppgitt på hodet* Endret 29. juni 2006 av Azi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #6 Del Skrevet 29. juni 2006 Parker i skogen og gå til Dyreparken da vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 29. juni 2006 #7 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvilket skog? Men om man ikke vil betale de 30 kronene kan man jo kjøre helt opp til sørlandssentere og parkere der! Men regner med at de fleste betaler de 30 kronene gladelig enn å gå 30 min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2006 #8 Del Skrevet 29. juni 2006 Parker et gratis sted i byen og ta buss 1 kvarter ca ut der Eller skauen som en annen her sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 29. juni 2006 #9 Del Skrevet 29. juni 2006 Haha det koster 25 kr pr stk å ta buss da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2006 #10 Del Skrevet 29. juni 2006 Åh shit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobeline Skrevet 29. juni 2006 #11 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Dagsprisen på parkering til dyreparken er det samme som hva jeg betaler hver dag i timepris når jeg parkerer i parkeringshuset i oslo. Synes ikke tretti kroner er så mye, jeg hadde lett brukt det på annet som brus eller noe slikt uten å tenke over det... Så jeg forstår rett og slett ikke hvorfor folk mener det er så dyrt... Endret 29. juni 2006 av Bobeline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 29. juni 2006 #12 Del Skrevet 29. juni 2006 Når man skal først betale så mye for å gå inn Så hadde jo det vært greit med gratis parkering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobeline Skrevet 29. juni 2006 #13 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Når man skal først betale så mye for å gå inn Så hadde jo det vært greit med gratis parkering! ← Jeg forstår poenget. Men da spørs det hvor mange plasser som er igjen til besøkende som skal til dyrehagen. Det er utrolig hva mange gjør for å få en gratis parkeringsplass Et eksempel er der jeg jobber, der er det en stor gratis parkeringsplass. Men man må trekke lapp for å få tre timer gratis. Fire plasser er untatt fra regelen, der i blant en plass ved hovedinngangen som er reservert min bil (med bilnummer skilt). Og den er alltid tatt av andre når jeg kommer på jobb om formiddagen da andre (kunder og besøkende) også benytter seg av bygningen som eier parkeringsplassen. Endret 29. juni 2006 av Bobeline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 29. juni 2006 #14 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Ja skjønner, men det finnes faktisk ingenting i nærheten hvis noen vil besøke, men jeg skjønner jo at dem vil tjene mest mulig på sommeren. For om høsten og vinteren så er det faktisk bare maks 10-20 biler der. Men i K-sand er det nesten ingen plass man finner gratis parkerinsplass. Vi har aldri fått så mye parkeringsbot før som vi gjorde ifjor! Er ikke vant med å betale å parkere for å kjøpe en kebab! Husker da jeg gikk å handlet på Rema1000 var glad for det ble så pass billig. Kom ut igjen og der lå det en bot på 450 kr! Endret 29. juni 2006 av Azi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reiseglad Skrevet 29. juni 2006 #15 Del Skrevet 29. juni 2006 Vi tok med oss sykler til Kristiansand vi, og syklet til parken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #16 Del Skrevet 29. juni 2006 Det blir nok noe langt å sykle fra Mo i Rana. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobeline Skrevet 29. juni 2006 #17 Del Skrevet 29. juni 2006 Ja skjønner, men det finnes faktisk ingenting i nærheten hvis noen vil besøke, men jeg skjønner jo at dem vil tjene mest mulig på sommeren. For om høsten og vinteren så er det faktisk bare maks 10-20 biler der. Men i K-sand er det nesten ingen plass man finner gratis parkerinsplass. Vi har aldri fått så mye parkeringsbot før som vi gjorde ifjor! Er ikke vant med å betale å parkere for å kjøpe en kebab! Husker da jeg gikk å handlet på Rema1000 var glad for det ble så pass billig. Kom ut igjen og der lå det en bot på 450 kr! ← Jeg parkerer oftest i oslo, og har blitt vant til å se etter parkeringsautomatene og lignende. Noen ganger må jeg sjekke om skiltet som sier at det er gratis parkering virkelig gjelder gratis plasser. Har tabbet meg ut noen ganger jeg også og fått bøter opp mot 700 kroner. Min siste parkeringsbot fikk jeg på en shell stasjon der et privat parkeringsvaktfirma skrev ut boten etter fem minutter, mens jeg hadde billett for femten minutter. Heldigvis kunne videoen vise hvor lenge jeg hadde stått der, og intrum justicia måtte etterkomme kravet om å slette boten som de hadde ilagt meg. At private selskaper gir ut "falske" og uriktige bøter er noe som virkelig irriterer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 29. juni 2006 #18 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg syns ikke det er så ille jeg, ikke i forhold til hva det koster å parkere andre steder. Nå var ikke jeg klar over det før jeg dro på jobb i morges (jobber i Dyreparken), men ble ikke akkurat overrasket nei. De har jo egne ansatte til parkeringsplassene og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reiseglad Skrevet 30. juni 2006 #19 Del Skrevet 30. juni 2006 Det blir nok noe langt å sykle fra Mo i Rana. ← Ta med syklan på flyet da vel..... Det gjorde vi, og vi bor ikke langt fra Mo i Rana.... Sørlandet er ypperlig for sykkeltur. Dessuten er det bare en svipptur over til Danmark, og der er det om mulig enda bedre å sykle! (jeg har aldri vært i så god form etter en ferie som da vi kom tilbake fra vår ferie på Sørlandet og i Danmark, he, he...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixelite Skrevet 14. juli 2006 #20 Del Skrevet 14. juli 2006 Siden det står ungdommer og holder orden på parkeringsplassene og dirigerer en i rett retning, synes jeg ikke 30 kroner er allverdens å betale for å få parkere! De skal jo ha lønn de også! Og man slipper å surre rundt på digre parkeringsplasser for å finne et sted å sette fra seg bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå