Gjest Gjest_Celine_* Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Det er jo sånn at man ikke skal dusje før det har gått 8 timer etter spray-bruning. Men jeg vil vente til det har gått omtrent 24 timer siden spraying, er det for lenge..? Kanskje dumt spørsmål, men man vet jo aldri....
Gjest Tanita Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Nei, ser ikke noe i veien for det. Hvis du orker å vente så lenge med å dusje så.
Gjest Gjest_Celine_* Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Tro meg, jeg har hatt lyst til å dusje i flere timer nå, for jeg føler meg klissete og skitten... Er det ikke noe vits å vente lenger med dusjingen kanskje? Vil jo at fargen skal bli så mørk som mulig.. Og jeg forestiller meg at den sitter lenger jo lenger tid det går...
Gjest Tanita Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Nei, den vil verken bli mørkere eller sitte lengre om du venter 24 timer med å dusje.
Gjest Gjest_Celine_* Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Så flott at du svarte raskt! Da stikker jeg i dusjen ganske snart, tror jeg!
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Bør jeg forresten bare skylle (godt) av nå, eller såpe inn og vaske som normalt?
Gjest Gjest_Celine_* Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 Bør jeg forresten bare skylle (godt) av nå, eller såpe inn og vaske som normalt? Det var det jeg som skrev ja.. Venter med å dusje til jeg får svar... Føler meg hysterisk, men en jevn fin farge er jo viktig..
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #8 Skrevet 29. juni 2006 Hvis du har tørket så kan du dusje men hvis du fremdeles er sticky så du må vente!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå