Lucky? Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Lurer altså på hva dere gjorde på kranselaget?? Fest eller bare gave til snekkerne eller noe annet??
Gjest Ava Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Vi gav gaver til tømmermennene - fordi vi var så utrolig fornøyde med dem
Lucky? Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2006 Vi gav gaver til tømmermennene - fordi vi var så utrolig fornøyde med dem ← Hva gav dere??
Gjest Ava Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Husker nesten ikke, men noe godt drikkende (til å ha med hjem) ... pizza og brus til å ha på arbeidsplassen ... så kjøpte jeg noen smågaver utenom Du kan egentlig gjøre utav det så mye eller så lite som du vil. Det er ganske vanlig å servere kake og kaffe eller smørbrød og kaffe, det kommer litt an på alderen til tømmermennene, synes jeg. Våre var veldig unge, så jeg spurte dem og de sa de ville bli veldig glad for pizza .. og da fikk de det. Tror faktisk ikke de drakk kaffe heller ... så jeg kjøpte cola til dem.
Lucky? Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2006 Husker nesten ikke, men noe godt drikkende (til å ha med hjem) ... pizza og brus til å ha på arbeidsplassen ... så kjøpte jeg noen smågaver utenom Du kan egentlig gjøre utav det så mye eller så lite som du vil. Det er ganske vanlig å servere kake og kaffe eller smørbrød og kaffe, det kommer litt an på alderen til tømmermennene, synes jeg. Våre var veldig unge, så jeg spurte dem og de sa de ville bli veldig glad for pizza .. og da fikk de det. Tror faktisk ikke de drakk kaffe heller ... så jeg kjøpte cola til dem. ← Tenkte på noe å drikke til dem ja...til å ha med hjem...og kanskje kake eller noe De er rundt 50 år begge to, rekker ikke komme ut til dem før ca kl 14 og da er det vel kake som er tingen tror jeg...
Gjest Ava Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 De blir sikkert kjempeglad for god kake og kaffe Gled deg til å flytte inn i nytt hus ... det er bare ubeskrivelig deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå