Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Sommer og neglelakk hører sammen for meg. Elsker å sitte ute og lakke tånegler... På tåneglene bruker jeg som oftest en korallfarget (sunset) fra MakeUpStore; en veldig blank farge uten glitter. Jeg får veldig brune bein og denne er kjempefin. På hendene bruker jeg Maybelline Foreverstrong i farge 76 French Manicure. Hva bruker du? Sommerhilsen fra Blanca
Little sister Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Jeg bruker en fra mabelline som heter So natural, den er lyserosa. Har enda ikke våget meg på noe drastisk
Gjest Tanita Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Jeg har vanligvis fransk manicure (kunstnegler på hendene) ellers lakkerer jeg i noe rosa eller dust/naturlig. En sjelden gang knall rød eller knall rosa. Liker også å ha dekor, diamanter eller noe på. På tåneglene kan det være litt sterkere farver, akkurat nå har jeg gull. Bruker ofte å ha mørkerød, nesten svartrød på tærne. Av og til kan jeg finne på litt "crazy" farver som gult eller turkis(på tærne). Elsker alt som er rosa!
Ciara Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 På fingerneglene har jeg enten blank eller cerise-farget (tror jeg det heter) lakk. På tærne har jeg enten cerise eller en annen sterk rosanyanse (fingernegler og tånegler må matche, så jeg har selvfølgelig cerise på føttene dersom jeg har det på fingrene).
Vela Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Jeg pleier å lakke fransk manikyr når de er lange, og sort neglelakk når de er korte.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 Neonrosa for øyeblikket. Alle rosa og lilla nyanser er pene!!
Arkana Skrevet 29. juni 2006 #8 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Bruker sjelden neglelakk på tærne, synes det ser penest ut uten noe. På fingerneglene bruker jeg som oftest fransk manikur eller en helt blek rosafarge eller bare blank neglelakk. Synes ikke noe om sterke farger. Det er sånt som gamle damer bruker. Endret 29. juni 2006 av Arkana
Gjest Mireya Skrevet 30. juni 2006 #9 Skrevet 30. juni 2006 Akkurat nå har jeg på en lakk fra H&M som heter American Tourqiose, en kald, lys, litt skimrende grønnturkis farge. Ellers er jeg glad i sort på korte negler, og blank dersom de er litt lange. Mørk-mørk brun går også an. Husker jeg pleide å bruke "knæsj gammel-dame-rød" da jeg var lita. Og knallrosa... Lånte mammas... Bruker aldri sånt nå.
Ciara Skrevet 30. juni 2006 #10 Skrevet 30. juni 2006 Det er sånt som gamle damer bruker. ← Der er jeg uenig. Kjenner mange freshe unge damer med farge på neglene. Men det er jo litt avhengig av hva slags type man er og hvilken stil man har ellers. Men gammel dame synes jeg ikke det er - fargene gamle damer bruker er gjerne ikke særlig moderne eller lekre, spør du meg.
Gjest Chantal Skrevet 30. juni 2006 #11 Skrevet 30. juni 2006 (endret) Jeg bruker enten hvit, blank, halvblank eller en i lys korall farge. På tåneglene kan det ofte gå i rødt. Endret 30. juni 2006 av Chantal
Wonders Skrevet 30. juni 2006 #12 Skrevet 30. juni 2006 (endret) Bruker disse mest Dior sin Verins-serie nummer 449, 415,478,169 eller 108. Disse er fra nude-rosa til mørkere beige over til svak rosa. Veldig diskré og lekkert. Samme gjelder beina. Ellers liker jeg heller å pynte med små glittre-steiner, eller små klistremerker man får kjøpt på Tone Lise Akademiet. Noen som vet om en nettbutikk som selger sånn stæsj??? Endret 30. juni 2006 av M.P
Gjest Frk Åberg Skrevet 30. juni 2006 #16 Skrevet 30. juni 2006 Glemmer ofte neglelakk, men når jeg bruker er den som regel lys rosa eller rød.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #17 Skrevet 1. juli 2006 Tærne: Chanel Ballerina (lys rosa) Fingrene: Chanel Ballerina eller blank
Gjest Virvel Skrevet 1. juli 2006 #18 Skrevet 1. juli 2006 Bruker som regel bare blank lakk, noen ganger en gammelrosa med litt skimmer på fingerneglene, men føler ikke at knæsje farger på neglene er helt meg - spesielt ikke på tåneglene.
Gjest Ava Skrevet 1. juli 2006 #19 Skrevet 1. juli 2006 På fingrene bruker jeg enten blank eller creme-farget (transparent) ... men på tåneglene vil jeg ha litt farge, enten litt rosa eller lilla ... Leste et sted at det er lekkert med lyseblå lakk på tåneglene - så det er min neste anskaffelse, tenker jeg.
Knurr Skrevet 1. juli 2006 #20 Skrevet 1. juli 2006 Eh... tåneglene, da. ← Så for meg deg som dyppet tærne i et kar med neglelakk nå. Bruker blank eller hvit på hendene, men sjelden - pene negler holder en halv dag når jeg jobber. Tærne skulle jeg gjerne lakket, men jeg orker ikke å ordne dem vær dag og de må jo matche klærne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå