Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 For en stund tilbake opplevde jeg og mannen min under forspillet at han plutselig mistet ereksjonen. Vi syntes dette var litt rart begge to, men vi kom i gang igjen og gjennomførte samleie. Etterpå snakket vi ikke så mye om dette, bare at dette sikkert var noe som kunne skje innimellom, og det ordnet seg jo tilslutt med deilig sex. Nå derimot, virker det som om denne episoden har satt seg litt i hodet på han. For det første tok det lang tid før han tok initiativet til sex igjen, og han innrømte at det var fordi han var redd for at han ikke skulle få det til. Jeg har prøvd så godt jeg har kunnet og berolige han, og jeg har ikke sluttet å ta initiativet. Neste gang vi hadde sex tok vi det med ro og koste lenge, men rett før han skulle inn i meg skjedde det igjen: den ble slapp. Da ble han virkelig kjempelei seg, og det kom noen tårer. Så nå er vi der vi var igjen, han tør ikke ta initiativet og avviser mine forsøk på å prøve meg. Vi kan ligge og kysse og kose og tenne hverandre, men han har begynt å stoppe før det blir noe samleie ut av det- det virker som han plutselig kommer på problemet og sier "det går ikke" og mister humøret. For å preisisere, han har ikke problemer med potensen sånn sett, han får ereksjon, men han mister den igjen. Min teori er at første gang han opplevde ereksjonssvikten var det muligens noe fysisk, men nå har det blitt psykisk- en slags prestasjonsangst. Hvordan skal vi komme ut av denne onde sirkelen?
My Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Min teori er at første gang han opplevde ereksjonssvikten var det muligens noe fysisk, men nå har det blitt psykisk- en slags prestasjonsangst. Hvordan skal vi komme ut av denne onde sirkelen? ← Enig med deg der! Hva hvis dere prøver en "bare-kose-ikke sex-periode"? Dere har lov til å kysse, ta på hverandre osv men IKKE ha samleie. Da forsinner jo litt av presentasjonsangsten til kjæresten når han ikke må penetrere... Etterhvert kan dere jo gå lenger...
DrDexter Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Jeg hadde kun dette problemet i starten, når jeg ikke hadde så mye erfaring. Nå sier du ingenting om alderen eller erfaringen hans fra før men virker vel som det ble en slags prestasjonsangst nå.... Den første gangen var nok helt sikkert bare at han var sliten eller at tankene hans kom inn på andre baner under akten. Eneste som vil hjelpe nå er at han får det til igjen, antar også at hans penis ikke er så veldig lang i slapp form ellers kunne dere presset den inn mens du satt oppå han eller i vanlig misjonær og så ville den nok fått fart på sakene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå