Krista83 Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Jeg leter etter andre verset på nede på stasjonen, har funnet dette, men har hørt en annen versjon.. Noen som kan hjelpe?
Gjest Fruktkake Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 oppoverbakke, nedoverbakke videre og videre til neste stasjon TUUUUUUUUUUUUUUT!
Octavia Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 På Jåtten åpen barnehage (ser du bor i Stavanger) sang vi et mellomvers mellom de to du har funnet: Toget går avgårde, opp igjennom skåret, skynder seg avgårde til neste stasjon .... noen år siden, så jeg håper jeg husker ordene rett!
Gjest *Just-Me* Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Jeg mener også å huske at det er mere enn 1 vers på denne sangen. Synes jeg husker mange vers jeg.... men det kan jo være egenkomponerte. Finner bare det ene verset på nettet....
Angelheart Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Jeg leter etter andre verset på nede på stasjonen, har funnet dette, men har hørt en annen versjon.. Noen som kan hjelpe? ← Dette her er jo ikke to vers av samme sang, men to forskjellige sanger. De bruker begge i barnehagen til sønnen min. (Forskjellig melodi). Den siste der er en slik: " nå går en og en ut for å hente maten sin før vi skal spise-sang" Husker dessverre ikke det andre verset til "Nede på stasjonen" jeg heller....
Gjest Mrs Lilja Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 Toget går avgårde, opp igjennom skåret kjører avgårde til neste stasjon Mannen i lokomotivet blåser i en fløyte tut tut tut tut toget står.
Octavia Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 Toget går avgårde, opp igjennom skåret kjører avgårde til neste stasjon Mannen i lokomotivet blåser i en fløyte tut tut tut tut toget står. ← Sånn er det jeg har hørt det, ja!
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2006 #8 Skrevet 2. juli 2006 Toget går avgårde, opp igjennom skåret kjører avgårde til neste stasjon Mannen i lokomotivet blåser i en fløyte tut tut tut tut toget står. ← dette synger vi i barnehagen vår også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå