Azi Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Jeg holdt på å måle meg rundt om kring armen og magen og låra og rumpa etter litt trening på dagen her om dagen. Jenta mi ville også at jeg skulle måle henne. Jeg tok så målte litt rundt magen hennes og rundt hodet hennes. Gutten min på 3 år var kjapp med å ta av seg buksa og spurte helt alvorlig: Mamma måle tissemannen? Det må ligge i blodet! "Mannfolk" sier jeg bare!
la Flaca Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Slutten på den lille historien din var bare noe helt annet enn jeg hadde venta, så jeg ble så overrasket! Trodde kanskje dattera di hadde samme forhold mellom midje og lår som deg eller noe...
Saeria Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 Tror de har noe i blodet når det gjelder pupp også. Da min nevø var 5-6 måneder la han mellom meg og søstera mi (moren hans) i senga. Han titter på meg, smiler lurt og vips (!) så var bh stroppen revet av skuldera mi, og han var i full fres med å sjekke ut puppen min med det salige gliset i fjeset.
C Skrevet 30. juni 2006 #8 Skrevet 30. juni 2006 Jepp,- det ligger i blodet! En gang for en stund siden, min stesønn var da 4-5 år, sto jeg i dusjen da han kom inn. Egentlig hadde han stått utenfor og banket på lenge, og da jeg ropte at han måtte vente til jeg var ferdig, så "måtte" han tisse. Veldig! Så jeg åpnet døra med håndkle rundt meg og smatt så inn i dusjen igjen. Da jeg snudde meg igjen så jeg at gutten bare sto der, midt på gulvet, og så på meg med et fornøyd glis. Jeg spurte litt strengt om at "skulle ikke du tisse så veldig da?" Hvorpå han bare gliste enda mer og sa " nei, jeg skulle bare se på deg i dusjen, jeg!"
Azi Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #16 Skrevet 2. juli 2006 Men spørsmålet er jo: Gjorde du det, Azi? ← Nei, det gjorde jeg ikke. Men jeg hadde problemer med å holde meg alvorlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå