Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Er det ingen snille mennesker her inne som tilfeldigvis har en forlovertale liggende som de har lyst til å vise meg? Jeg skriver og krøller sammen, skriver og krøller sammen. Har liksom tenkt alt for meg inne i hodet, men når jeg sier høyt det jeg har tenkt på, så virker det så teit... Noen som kan hjelpe? Er evig takknemlig...
kitekatt Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Er det ingen snille mennesker her inne som tilfeldigvis har en forlovertale liggende som de har lyst til å vise meg? Jeg skriver og krøller sammen, skriver og krøller sammen. Har liksom tenkt alt for meg inne i hodet, men når jeg sier høyt det jeg har tenkt på, så virker det så teit... Noen som kan hjelpe? Er evig takknemlig... ← Jeg synes at å ta opp episoder dere har delt gjennom oppvekst (hvis dere har delt den) er veldig fint. eksempler på ting dere har gjort..husker du...osv. Litt fleipete, sentimentalt nok og et par alvorsord. Et lite dikt som oppsummerer vennskapet deres på slutten funker alltid
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Er det ingen snille mennesker her inne som tilfeldigvis har en forlovertale liggende som de har lyst til å vise meg? Jeg skriver og krøller sammen, skriver og krøller sammen. Har liksom tenkt alt for meg inne i hodet, men når jeg sier høyt det jeg har tenkt på, så virker det så teit... Noen som kan hjelpe? Er evig takknemlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå