lillesky Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 BRA! Anbefaler kjøpesenteret ved Carrefour i Torrevieja, det heter Habaneras. De ligger Zara, Stradivarius, Mango, Pull&Bear, H&M, Bershka, Birgitte (lekre og billige smykker etc) flere parfymerier osv. Pris: Billig. Dvs. H&M har ca. de samme prisene som hjemme. Ellers så er det hovedgata i Torrevieja. Der ligger det noen butikker. I en sidegate av hovedgata ligger en butikk som heter Girls & Cottons (rett ovenfor Mango), der har de fine klær. Shopping i Cabo Roig er ikke noe særlig. Det ligger en klesbutikk for "voksne damer" der, den er kjempeDYR. Men det ligger flere koselige caféer der, og en fin restaurant (rett ved banken, Banco Popular).
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Tusen takk! :D Jeg er en ungdom, og lurer på om det er flere unge i cabo roig? Ikke bare gamle tyskere liksom. Og er folk hyggelige der? Er det mange som bor der? Osv. Takk for svar=)
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Jeg snakket om Cabo roig i det forrige innlegget, ikke torrevieja;) Skal bare på en dagstur til Torrevieja, men skal hovedsaklig bo i Cabo Roig. Tusen hjertelig hvis du kan si mer om Cabo roig, strender, folket, aktiviteter osv. <3
Gjest TS Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Har sett på internett, men det var ikke så mye. Vil ha en person som har vært der sin mening! Oi, det ble visst mange innlegg på rad.
lillesky Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Cabo Roig er nok stort sett for eldre mennesker. Jeg har for det meste sett eldre mennesker der (jeg er 25 ). Men nå på sommeren er det sikkert flere unge der. Det ligger endel puber der også. Strendene er noe av det fineste i området.
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 BRA! Anbefaler kjøpesenteret ved Carrefour i Torrevieja, det heter Habaneras. De ligger Zara, Stradivarius, Mango, Pull&Bear, H&M, Bershka, Birgitte (lekre og billige smykker etc) flere parfymerier osv. Pris: Billig. Dvs. H&M har ca. de samme prisene som hjemme. Ellers så er det hovedgata i Torrevieja. Der ligger det noen butikker. I en sidegate av hovedgata ligger en butikk som heter Girls & Cottons (rett ovenfor Mango), der har de fine klær. Shopping i Cabo Roig er ikke noe særlig. Det ligger en klesbutikk for "voksne damer" der, den er kjempeDYR. Men det ligger flere koselige caféer der, og en fin restaurant (rett ved banken, Banco Popular). ← Jeg har også vært på Habaneras, det er et kjempebra kjøpesenter. Gikk helt bananas i fjor. Men hvis du skal kjøpe sko, bør du dra på en skofabrikk, de har ofte masse bra merker VELDIG billig. Det ligger en kjempebra en i nærheten av Murcia. Billige vesker og belter, + masse annet ræl, går det an å finne i boder langs havna/stranda i Torrevieja.
lillesky Skrevet 29. juni 2006 #8 Skrevet 29. juni 2006 Inbiller meg at bodene nede ved havna er mye dyrere enn f.eks. skofabrikk? Husker du hvor den ligger, den ved Murcia?
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2006 #9 Skrevet 29. juni 2006 BRA! Anbefaler kjøpesenteret ved Carrefour i Torrevieja, det heter Habaneras. De ligger Zara, Stradivarius, Mango, Pull&Bear, H&M, Bershka, Birgitte (lekre og billige smykker etc) flere parfymerier osv. Pris: Billig. Dvs. H&M har ca. de samme prisene som hjemme. Ellers så er det hovedgata i Torrevieja. Der ligger det noen butikker. I en sidegate av hovedgata ligger en butikk som heter Girls & Cottons (rett ovenfor Mango), der har de fine klær. Shopping i Cabo Roig er ikke noe særlig. Det ligger en klesbutikk for "voksne damer" der, den er kjempeDYR. Men det ligger flere koselige caféer der, og en fin restaurant (rett ved banken, Banco Popular). ← Jeg shoppet som en gal der! I første etg. er det en dill dall/interiørbutikk med utrolig mye fint også
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2006 #10 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Inbiller meg at bodene nede ved havna er mye dyrere enn f.eks. skofabrikk? Husker du hvor den ligger, den ved Murcia? ← Jeg blandet visst sammen litt, skofabrikken ligger i Elche, ikke i Murcia. Den heter Salvador Artesano, men jeg er ikke kjent nok til å forklare hvor den ligger. --- Nå fant jeg noe informasjon på nettet: Salvador Artesana - shoe factory outlet This is an essential place to visit - your can buy shoes, handbags, leather goods such as belts at factory prices. They also have a range of large sizes for tall men and women - do ask the assistants. Take the road to Elche from the N332, and follow the road for approximately 14 kilometres. Turn left onto the N340. Follow the signs to Carrefour supermarket. You will see the yellow sign for the Salvador Artesana factory approximately 250 - 500 metres past Carrefour on the right. Turn right and the factory is at the end of the road on the righthand side. Place: 030205 Elche (Alicante) Apda. de Correos, 5404 Time: Opening times 10 - 13.30, 3.30 - 8.00. Tel: 966 67 54 41. Endret 29. juni 2006 av ayrabeth
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2006 #11 Skrevet 29. juni 2006 Jeg ble tipset om denne skofabrikken i fjor, og tvang med meg hele familien på tur. Fant den aldri, byen var dritkjip og alt var teit... Men mottar gjerne en detaljert forklaring på hvor den ligger, for er hypp på å besøke den neste gang
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #12 Skrevet 30. juni 2006 Jeg ble tipset om denne skofabrikken i fjor, og tvang med meg hele familien på tur. Fant den aldri, byen var dritkjip og alt var teit... Men mottar gjerne en detaljert forklaring på hvor den ligger, for er hypp på å besøke den neste gang ← Hvorfor var byen dritkjip?
lillesky Skrevet 30. juni 2006 #13 Skrevet 30. juni 2006 Liker best Murcia og Cartagena. Det er byer VEL VERDT et besøk! Ikke bare pga. shoppingen men også pga. atmosfæren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå