treningsjenta Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 har opptjent litt poeng i zapera og ønsker å veksle inn i produkter. hvordan gjøres dette? koster det meg noe personlig??? frakt`? hva som helst ``?
Svart Katt Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Jeg har veksla inn to ganger. Første gangen gikk det greit, valgte en nøkkelring eller noe sånt. Andre ganger veksla jeg inn i noen glassboller av noe slag -- som jeg aldri har mottatt. Og poengene ble borte. Det er sikkert halvannet år siden, har ikke orka å etterspurt de. Det koster deg forresten ingenting. Du bare logger inn med brukernavn og passord og velger noen av produktene de tilbyr.
Svart Katt Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Hvor? ← Det er en "spørreundersøkelsesklubb" på mail. Man mottar spørreundersøkelser, svarer - og får poeng man kan veksle inn i ting eller lodd. www.zapera.com eller noe sånt.
Gjest Tanita Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Ok, trodde det var en nettbutikk med klær eller noe sånt jeg.
Svart Katt Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 Ok, trodde det var en nettbutikk med klær eller noe sånt jeg. ← Hehe Hadde det enda vært så morsomt.
LilleBille Skrevet 29. juni 2006 #8 Skrevet 29. juni 2006 Har vekslet mye - både verktøy og karafler osv. Har aldri hatt noen problemer (utenom den ene gangen de oppga verdien i poeng - og tollvesenet trodde det var verdi i kroner). Det trekkes vel noen poeng for frakten - men det kommer ikke noe i tillegg.
Azi Skrevet 29. juni 2006 #9 Skrevet 29. juni 2006 Ok, trodde det var en nettbutikk med klær eller noe sånt jeg. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå