Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Jeg er nysgjerrig på om det finnes noen fellesnevnere for utro menn, når det gjelder hvordan de oppfører seg mot den de er sammen med offisielt- er det alltid en merkbar forskjell som gjør at partneren lukter lunta? Eller var det helt skjult, og så sprang plutselig bomben uten at den bedratte skjønte hva som egentlig skjedde? Eller er du av dem som har mistanke til partneren din, men ingenting å "ta ham" på? Er lutter øre... tell me!!
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Det lurer jeg også på. Blir nesten paranoid av å lese alle innleggene fra folk som er utro eller som har seg med andres menn og som påstår at konene ikke skjønner bæret. Tenk om samboeren min også...? Nei, kan aldri tro at han ville gjøre noe sånt.... Var sammen med en fyr en gang som var utro mot meg. Det var helt i begynnelsen av forholdet (som dessverre varte i over 5 år...at jeg ikke dumpa han MED EN GANG...viste seg jo å være den egoisten), men jeg skjønte at det var noe galt likevel. Han lot være å ta kontakt i noen dager, og da vi endelig snakket sammen fortalte han at han hadde rota med ei dame. Gikk først veldig rundt grøten, og ville nærmeste at jeg skulle gjette hva han ville si. Fortalte ikke alt med en gang heller. Sa bare at de hadde klina litt. Senere fortalte han at de hadde hatt sex, og at hun trodde at hun var blitt gravid. Yess... Følte meg så lur. Samtidig var jeg så forelsket at jeg tilga han. Det skulle jeg aldri ha gjort, men slikt lærer man jo av. Av og til den harde veien.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Jeg hadde dessverre en type som var utro fler enn en gang. Forste gangen ante jeg virkelig ingenting... det var dama han hadde hatt seg med som fortalte det. Mye styr, men jeg tilga ham. Etter dette var jeg jo mye mer skeptisk, og da han en periode var litt "fjern" forstod jeg at noe var galt. Etter mye press vedgikk han utroskap... IGJEN! Da var det over og ut for min del!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Jeg merket det fordi han begynte å sette mobilen på lydløs/ta den med overalt osv..
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Jeg merket det fordi han begynte å sette mobilen på lydløs/ta den med overalt osv.. ← Hvordan kontronterte du han med det og hvordan reagerte han da?
forelzka Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 Jeg var i lag med en som jobbet i nærheten på et anlegg. Pendler, med andre ord.... Never again!!!!! Vi var i lag i 8 mnd. Vet at det ble slutt med han og hans x noen uker før vi ble i lag. Tenkte noen ganger på at kanskje han møtte henne når han var hjemme og besøkte moren sin, men slo det fra meg. Ville ikke virke helt paranoid heller.... En gang jeg snakket med han i telefonen hørte jeg en arbeidskompis kommentere i bakgrunnen at "snakker du med kvinnfolk nå igjen!!!". Da ante jeg ugler i mosen.... Jeg hadde fornavnet til x'n og fant 8 stykker som het det på hjemplassen hans. Var klar til å ringe alle, men traff på 3dje forsøk :o) Spurte om hun var dama til mr X, noe hun bekreftet. Sa da at jeg også var dama hans. Forklarte hvor jeg bodde og hvor lenge vi hadde vært i lag. Hun hadde hatt mistanke, men ville ikke tro det hun heller. Hun takket for at jeg ringte og skulle ha en kraftig oppvask med han med en gang han kom dit igjen. De hadde vært i lag i 7 av de 8 mnd vi hadde vært i lag..... Han nektet alt til henne. Sa at han hadde avvist meg en gang, noe jeg ikke taklet.....
Gjest Bøllefrøet Skrevet 29. juni 2006 #8 Skrevet 29. juni 2006 Hvordan kontronterte du han med det og hvordan reagerte han da? ← Jeg sjekka mobilen hans en gang han ikke passet så godt på, og da kom det jo ganske tydelig frem.. Men han bare nektet og nektet og la all skyld på meg.. Og han nekter fortsatt
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #9 Skrevet 29. juni 2006 Jeg sjekka mobilen hans en gang han ikke passet så godt på, og da kom det jo ganske tydelig frem.. Men han bare nektet og nektet og la all skyld på meg.. Og han nekter fortsatt ← Hva slags meldinger var det da? Hva sto det i dem og hvem var de fra?
Gjest Gjest_Siren_* Skrevet 29. juni 2006 #10 Skrevet 29. juni 2006 Jeg oppdaget det aldri...merket ingenting. Det var en bekjent av oss som fortalte meg om det, og at "alle" visste om det. Da hun sa det ble jeg flau, sint og følte meg bare dum! Mannen min innrømmet det da jeg konfronterte ham, og i dag bor han sammen med den unge tøyta han møtte på en kurskonferanse. Gravid er hun også...Utroskap er det verste jeg har opplevd!
momo Skrevet 29. juni 2006 #11 Skrevet 29. juni 2006 Ene gangen fortalte han meg det. Jeg hadde ingen mistanke, men vi hadde ikke vært så mye sammen de siste månedene, så det kom jo ikke som et sjokk. Andra gangen fikk jeg vite det av en veninne som hadde sett de. Da hadde den siste måneden vi var sammen vært mest krangling, så var ikke sjokk det heller. Verste av allt var at han ville ikke at det skulle bli slutt selv om han hadde blitt sammen med en annen. Hvor dum går det an og bli, og ikke minst tro at jeg fortsatt ville ha han.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 29. juni 2006 #12 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Hva slags meldinger var det da? Hva sto det i dem og hvem var de fra? ← "Savner deg" "Du er verdens beste kjæreste" osv. Var fra flere forskjellige jenter jeg ikke visste hvem var. Heldigvis varte ikke det forholdet så lenge Endret 29. juni 2006 av *MissA*
forelzka Skrevet 29. juni 2006 #13 Skrevet 29. juni 2006 Hva slags meldinger var det da? Hva sto det i dem og hvem var de fra? ← Jøss....Høres ut som det ligger noe mer bak spørsmålet til TS...... Hva er du EGENTLIG ute etter?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 29. juni 2006 #14 Skrevet 29. juni 2006 Jøss....Høres ut som det ligger noe mer bak spørsmålet til TS...... Hva er du EGENTLIG ute etter? ← Ja, det syns jeg også..
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #15 Skrevet 29. juni 2006 Jeg merket det fordi han begynte å sette mobilen på lydløs/ta den med overalt osv.. ← Han jeg var sammen med hadde ikke stilt den lydløs, og forsvant ut for å snakkei telefonen. Det hadda han ikke pleid å gjøre tidligere.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #16 Skrevet 29. juni 2006 Ja, det syns jeg også.. ← hvorfor svarer du da? Dette er jo helt vilt. En person fritter ut andre til den store gullmedalje.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 29. juni 2006 #17 Skrevet 29. juni 2006 hvorfor svarer du da? ← Fordi jeg syns det var greit nok å svare når jeg blir spurt om noe. Kanskje du bare var nysgjerrig.. Helt greit det.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #18 Skrevet 29. juni 2006 Jeg var blind selv om han plutselig begynte å slå mobilen på lydløs eller skru den av. Han svarte ikke alltid når det ringte slik han pleide før, han som var en slik sosial type. Vi var i en dårlig periode da, men det var ikke slutt og sexlivet var utmerket selv om vi kranglet en del. Tror jeg valgte å være blind. Men jeg fikk vite det av en i hans familie. Han hadde vært sammen med venninnen hennes og fortalt at det var slutt mellom oss. Han hadde også vært sammen med henne på en høstferie. Dvs. de hadde vært sammen flere ganger på våren og også på høsten. Dum som jeg var, valgte jeg å prøve å glemme det, men tilliten var borte. Grunnen til at hun fortalte meg det, var fordi jeg ringte henne etter at han hadde banket meg og forsvunnet og blitt borte over natta. Jeg måtte ha en å snakke med som kjente han og kanskje kunne gi meg noen svar. Hun fortalte det ikke før jeg betrodde meg om all kranglen om våren. Da virket hun sjokkert, fordi han hadde sagt at det var slutt. Han hadde mange damevenner og noen kjente jeg. Når han ble borte, og jeg skrev sms, kunne han svare at han var hos en vi begge kjenner. Men når jeg ringte henne så hadde han aldri vært der. Men noen ganger var han faktisk der. Det var en eks av han, men jeg valgte å stole på at de ikke drev på lenger. Jeg tror han var utro flere ganger, men jeg gjorde det slutt fordi tilliten aldri ble bygget opp igjen og fordi volden ikke stoppet.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #19 Skrevet 29. juni 2006 Jeg har opplevd det kun en gang. Med sikkerhet.Da fortalte noen meg det. Den andre gangen kom jeg hjem etter å ha vært borte...Jeg har alltid hodeputa på en spesiell måte. Bretter den liksom. Men det rare var da jeg kom inn gangdøra...jeg følte på meg at noe var "galt",gikk på soverommet og så at på min puta var det avtrykk av et hode..ikke slik som jeg bruker å ha puta når jeg sover. Det var nok til å gi meg mistanke. Jeg dumpa begge disse typene. Nr.2 fikk jeg aldri vite om hadde vært utro,men vennene hans har fortalt meg mye rart i e.tid.
Gjest Chrizzy Skrevet 29. juni 2006 #20 Skrevet 29. juni 2006 Det lurer jeg også på. Blir nesten paranoid av å lese alle innleggene fra folk som er utro eller som har seg med andres menn og som påstår at konene ikke skjønner bæret. ← Ja samme her! Uff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå