Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Katten min spiser alt, er det noe som ikke er bra for katten å få i seg? Noen som kan svare?
Arkana Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 De skal ikke ha for mye rå fisk (kokt går bra), tunfisk er ikke så bra i store mengder uansett om den er rå eller kokt, mange katter tåler ikke melkeprodukter så vær forsiktig med det (det finnes egen kattemelk hvis du absolutt vil gi den noe).
Ciara Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Svært mange mener at fisk i det hele tatt ikke er særlig bra for katter, altså uansett type og uavhengig av om den er rå eller kokt.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Katter kan dø av sjokolade, tåler ikke kakaoen. Ellers tåler de ikke alkohol, te, kaffe, men dette holder de seg vel stort sett unna selv.
Gjest Catwoman Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 De kan også dø av for mye brunost - muligens pga. jerninnholdet, men jeg er ikke helt sikker på om det er derfor. Og generelt skal de vel ikke ha mye av noe som inneholder mye salt.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 De kan også dø av for mye brunost - muligens pga. jerninnholdet, men jeg er ikke helt sikker på om det er derfor. Og generelt skal de vel ikke ha mye av noe som inneholder mye salt. ← Nå inneholder ikke brunosten (tilsatt)jern lengre, men jeg tror det er fordi det er "pasteurisert melk" eller noe, det tåler de ikke. Jeg ga katten min brunost èn gang, den ble kjempedårlig i magen og det stinket brunost- diare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå