Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #1 Del Skrevet 29. juni 2006 Er det muligå skite abonnement på dagen. Altså, kan jeg gå innom elkjøp idag, og be de skifte abonnement på meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2006 #2 Del Skrevet 29. juni 2006 Jepp. Så sant du ikke har bindingstid er det gjort senest i løpet av et døgn. Har du bindingstid kan du bytte til abonnement med høyere månedsavgift på dagen. Skal du portere nummeret til annen operatør tar det tid, fra et par uker til en måned. Om nummeret ikke er viktig kan du når som helst kjøpe et nytt abonnement der du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #3 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg har chess knock-out nå, men ønsker Tele2 champion. Det tar vel gjerne tid å skifte da, siden det er fra en leverandør til en annen<? Hvilket nett bruker Tele2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 29. juni 2006 #4 Del Skrevet 29. juni 2006 Jepp vi gikk i fra Chess til cashmobil og nå skal vi gå tilbake til Chess og må betale 1500 kr pga bindingstid! Fraråder alle å vudere Cashmobil. Det tok så lang tid til å få den. Pluss dem ringte annen hver dag for at dem hadde glemt å fylle i ett eller annen info. Og hvis man mister simkorte så tar det opp til 4 uker før man får ny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 2. juli 2006 #5 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg har også Chess Knock-Out og vil bytte til Tele 2 Champion, men jeg skulle gjerne hatt en ny mobil i samme slengen. Noen som vet om man kan kjøpe mobil med Champion abonnement hos Tele 2? Champion står ikke oppført som alternativ ved mobil&abonnements-pakkene deres.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #6 Del Skrevet 3. juli 2006 Tele2 er i telenornettet. Hvis du skal beholde nr, tar det vel ca 3 uker å portere det. Vær obs på om du har en tlf låst til en annen operatør, da må du låse den opp før tele2 simkortet funker i den. Champion abo tilbys ikke m/ sponsa tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå