Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Min samboer spurte meg her om dagen hvorfor jeg brukte penger på diverse selvbruningsprodukter, og noen ganger også sprayer meg i salong. Jeg svarte at det fikk meg til å føle meg bedre, men dette var tydeligvis ikke noe godt argument i hans øyne Ikke at jeg har tenkt å slutte med det,men det fikk meg til å tenke litt... Så hvorfor bruker du selvbruningsproduktene? For å "føle" deg bedre? få sjangs hos gutta? pynte deg for venninner? Og hva mener vi egentlig når vi sier vi føler oss bedre? Gutta skjønner det ikke ihvertfall!
Gjest Tanita Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 For å slippe å sole meg med solarium osv som skader huden. Og for å føle meg vel. Ikke for andre, men for meg selv gjør jeg det.
Gjest Gjest_Nadja_* Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Jeg bruker selvbruning fordi jeg kjenner meg mer opplagt med brunfarge og ser langt bedre ut! Ikke no galt i det vel?
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Jeg føler et sort hull innvendig når jeg ser bleik ut.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Fordi jeg straks føler meg litt freshere med litt gylden farge på hele kroppen! Deilig å ikke føle seg blå/hvit liksom... selv om det ikke er min naturlige hudfarge heller da!
Malou Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Fordi jeg føler at jeg ser bedre ut og da får jeg automatisk det også litt bedre med meg selv.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #8 Skrevet 29. juni 2006 Eg har fått noen kommentarer på hudfargen. "Du må være mer ute, du ser syk ut, uff så blek du er..." sier kvinner i 30-50årsalderen som selv ligger i solarium "hele tiden". Selv om det ikke er noe artig å høre, bryr eg meg egentlig ikke om hva de sier. Eg kan ligge i solsteiken i flere timer uten å bli brun, det vet de fleste som kjenner meg. Det er veldig mye fokus på det i disse dager da, at pen er synonymt med brunhet. Eg napper ikke øyenbryn, de ser heldigvis bra ut naturlig. Eg bruker ikke selvbruning, har ikke falske negler, eller falsk hvitfarge på tuppene, har ikke løshår, foundation, dekkstift, solpudder osv. Eneste eg trenger er maskara, og gjerne litt blå eller grå øyenskygge. Og eg har, tro det eller ei, en nydelig samboer! Eg er veldig ofte på treningssenter da, det burde andre kanskje og vurdere istedet for å svi av seg fleskskinka i solariumet. Det hadde vært arti å se alle fjonge damene som kommenterer min farge og andres utseende uten alt jukset. Tenker de hadde vært både blekere og mer gusne enn de de rakker ned på nå...
Gjest Ava Skrevet 29. juni 2006 #9 Skrevet 29. juni 2006 Jeg bruker selvbruningskrem hver sommer. Soling har jeg sluttet med for mange år siden - jeg elsker å sitte ute på terrassen - men alltid under parasoll. Har ikke lyst til å ødelegge huden og se gammel ut lenge før tiden. Selvbruningskrem er en super oppfinnelse ...
Millis Skrevet 29. juni 2006 #10 Skrevet 29. juni 2006 Eg har fått noen kommentarer på hudfargen. "Du må være mer ute, du ser syk ut, uff så blek du er..." sier kvinner i 30-50årsalderen som selv ligger i solarium "hele tiden". Selv om det ikke er noe artig å høre, bryr eg meg egentlig ikke om hva de sier. Eg kan ligge i solsteiken i flere timer uten å bli brun, det vet de fleste som kjenner meg. Det er veldig mye fokus på det i disse dager da, at pen er synonymt med brunhet. Eg napper ikke øyenbryn, de ser heldigvis bra ut naturlig. Eg bruker ikke selvbruning, har ikke falske negler, eller falsk hvitfarge på tuppene, har ikke løshår, foundation, dekkstift, solpudder osv. Eneste eg trenger er maskara, og gjerne litt blå eller grå øyenskygge. Og eg har, tro det eller ei, en nydelig samboer! Eg er veldig ofte på treningssenter da, det burde andre kanskje og vurdere istedet for å svi av seg fleskskinka i solariumet. Det hadde vært arti å se alle fjonge damene som kommenterer min farge og andres utseende uten alt jukset. Tenker de hadde vært både blekere og mer gusne enn de de rakker ned på nå... ← Bare en tanke... men du må jo være litt interessert i kosmetikk og slike ting siden du er her inne?? For å svare hovedinnlegger; Jeg synes ikke blendableke folk er delikate nei... Og jeg er blåhvit selv hvis ikke jeg bruker selvbrunings.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #11 Skrevet 29. juni 2006 Bare en tanke... men du må jo være litt interessert i kosmetikk og slike ting siden du er her inne?? Tråden heter "Velvære, klær og kosmetikk"...
Catzy Skrevet 29. juni 2006 #12 Skrevet 29. juni 2006 Jeg bruker selvbruning i anskiktet for å se litt mer fresh ut. Ikke veldig mye farge, men nok til at jeg ikke ser like blek ut som vanlig. KOmmer meg ikke nok ut i den lille solen som er til å få særlig farge om dagen. Brukte sånn bodylotion-med-selvbruning noen uker, men fikk det aldri til å bli helt bra, så nå har jeg sluttet med det på kroppen. Kommer ikke til å bruke det til vinteren, men nå om sommeren er det greit å ikke være fullstendig blek heller. Catzy
Gjest 1111 Skrevet 29. juni 2006 #13 Skrevet 29. juni 2006 Jeg bruker selvbruning fordi en gyllen farge på huden får meg til å føle meg bedre og jeg vet at jeg også ser bedre ut med litt farge (er vanligvis like blek som et nyvasket, hvitt laken), og jeg har ikke lyst til å ødelegge huden min ved å oppnå den gylne fargen i solen. Jeg gjør det for meg selv og ingen andre.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #14 Skrevet 29. juni 2006 Jeg er kritthvit, og synes egentlig det er veldig pent. Men i følge dere ser jeg usunn ut?
Gjest 1111 Skrevet 30. juni 2006 #15 Skrevet 30. juni 2006 Jeg er kritthvit, og synes egentlig det er veldig pent. Men i følge dere ser jeg usunn ut? ← Ikke i følge meg. Jeg er jo egentlig kritthvit selv, men ser ikke syk ut av den grunn. Så lenge det er naturlig for deg å være så hvit så ser det som regel ikke sykt ut.
Wonders Skrevet 30. juni 2006 #16 Skrevet 30. juni 2006 For å slippe å sole meg med solarium osv som skader huden. Og for å føle meg vel. Ikke for andre, men for meg selv gjør jeg det. ← AMEN SISTA
Christiane Skrevet 1. juli 2006 #17 Skrevet 1. juli 2006 Det er ikke så mye verre enn at det er fresht å være litt tæn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå