Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2006 #41 Skrevet 2. juli 2006 Jeg går alltid på do etterpå (å ligge på håndkle er bare ubehagelig) og så er det tilbake i sengen for litt kos. Er det kveld/natt sovner vi, er det andre tider av døgnet står vi opp etter en stund. ← Itillegg er jeg redd for å få UVI.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #42 Skrevet 4. juli 2006 Jeg går hjem til kona ← Vi koser litt før vi sukker fornøyde begge to også sovner vi...... Men jeg leser at det er vanlig å få uvi hvis ikke kvinnen går på do etterpå, så jeg må vel karre meg opp av senga heretter. Har nemlig hatt endel uvi i det siste. sukk.
Gjest fluesmekker Skrevet 4. juli 2006 #43 Skrevet 4. juli 2006 Litt O/T.. Mulig jeg er dum som et brød, men er det så vanlig å få uvi fordi man ikke går på do etter sex? Hvorfor det? Ser for meg dr. brille som rister på hodet og sier "nei og nei, nå har du fått uvi igjen, hva har jeg sagt om å gå på do med en gang etter sex? tsk tsk".
Arkana Skrevet 4. juli 2006 #44 Skrevet 4. juli 2006 Litt O/T.. Mulig jeg er dum som et brød, men er det så vanlig å få uvi fordi man ikke går på do etter sex? Hvorfor det? Ser for meg dr. brille som rister på hodet og sier "nei og nei, nå har du fått uvi igjen, hva har jeg sagt om å gå på do med en gang etter sex? tsk tsk". ← I og med at UVI er noe mange kvinner plages med (skjønt det har jeg faktisk aldri hatt) er det da en svært liten anstrengelse å prøve å unngå det ved å gå på do etter sex. I tillegg har jo sæd en helt annen pH enn den som er naturlig i underlivet, jeg vil derfor tro at soppinfeksjoner kanskje heller ikke er uvanlig om man lar sæden ligge over natten?
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #46 Skrevet 4. juli 2006 her er det rett opp og hopp... vil ikke det, jeg vil kose! Har sagt det til ham nå, så får se om det blir noen forandring
Spoven Skrevet 4. juli 2006 #47 Skrevet 4. juli 2006 Tørker av det verste sølet med tørkerull, så springer vi på do etter tur, og etterpå det tar vi en røyk på verandaen innpakket i tepper, og småprater om alt fra oppussing til det dypeste som fins i sjela... Eller vi svimler oss tilbake til senga og slokner som lys... Men doturen er for min del en nødvendighet pga UVI, som jeg ser mange andre her også har funnet ut er lurt.
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2006 #48 Skrevet 4. juli 2006 Håndkle, røyk, drikke, kos og småprat. Og så har vi sex igjen Går en tur på do etterpå, men ikke nødvendigvis med en gang. Renner jo ikke så fælt når man ligger. Når han kommer på meg, så må det en dusj til før det tørker og blir helt jævlig!
Gjest HF Skrevet 6. juli 2006 #50 Skrevet 6. juli 2006 Siden vi bruker kondom må jeg alltid på toalettet for å ta den av og tørke bort det verste av sølet med toalettpapir eller lignende før jeg kan gjøre noe annet. Enkelte ganger hopper vi en snartur i dusjen før vi fortsetter med noe annet. Er faktisk sjeldent vi har sex ved andre anledninger bortsett fra om morgenen før vi står opp eller om kvelden før vi sovner. Så hva jeg gjør etter vi har hatt sex er som regel enten ZzzZzz eller mumle i meg frokost. <-- etterfulgt av ZzzZzz er kanskje det beste.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #51 Skrevet 6. juli 2006 Vi har en dorull i nærheten av senga, og jeg tørker meg og holder litt dopapir mellom beina mens jeg rusler på do og klemmer ut resten. Har aldri hatt UVI, men får lett sopp. Så tar jeg på en truse og rusler tilbake til senga. I løpet av natta kommer resten ut, derfor liker jeg ikke å ligge naken etterpå. Mannen bare tørker av seg med litt dopapir og venter på at jeg skal komme tilbake for å kose. Mmmm....
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #52 Skrevet 6. juli 2006 Itillegg er jeg redd for å få UVI. ← Ok.. Nå har jeg lest tre av disse sidene, og flere nevner UVI. Hva er det forkortelse for? Er det noe alle vet hva er, eller spør jeg teit? Hos meg renner det også ut..
Mia72 Skrevet 7. juli 2006 #54 Skrevet 7. juli 2006 Blir vel litt sånn pingvingange hvor lårene er klemt sammen ned til knærne mens man tripper ut på badet for å vaske seg litt. Må alltid opp jeg også -fikk ny type og han gir visst alle damene sine UVI så da er det bare å gå på do da og presse ut noen dråper. Etterpå er det såå deilig å krølle seg sammen i armene hans og sove godt, eller stå opp og fortsette de kjedelige gjøremålene som man ble avbrutt av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå