Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Men renner det ikke ut hos dere rett etterpå? Det er ikke morro å løpe til do med sperm nedover lårene ;( En kan jo så klart knipe igjen men det er AU når du er sår!

Nei, det er det faktisk sjelden at jeg opplever. Synes det er ganske greit da, en tur på toalettet forhindrer evt infeksjoner og så får jeg skvist ut det som er og kan sove søtt etterpå uten våt flekk eller klissete håndklær.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Ah ok. Jeg lar det verste komme ut på håndkleet først, så går jeg på toilettet! Ikke for ingenting jeg kaller meg towelie (ikke derfor heller forresten. Hmm.)

Skrevet

Akk! Skulle ønske alt var som på film! :tristbla:

Skrevet

1. Truse & truseinnlegg

2. Sov.

Kos? Nei.

Skrevet

Etterpå blir det kos. Om det er sent sovner vi gjerne i hverandres armer.

Hva rengjøringen angår, så er jeg gentleman og rydder opp mitt eget rot. Ok, kanskje ikke hver gang, men noen ganger ihvertfall.

Gjest Tanita
Skrevet
Akk! Skulle ønske alt var som på film! :tristbla:

Enig!

Vi går på badet begge to, jeg på toalettet og han vasker seg, så dusjer jeg meg. Så legger vi oss og sover...

Skrevet

Pleier i ta en dusj jeg... Min sambos sperm er nemlig som superlim og rompeballene mine blir limt sammen neste morgen hvis jeg ikke vasker meg etterpå...

(Er all sperm som superlim tro?)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Pleier i ta en dusj jeg... Min sambos sperm er nemlig som superlim og rompeballene mine blir limt sammen neste morgen hvis jeg ikke vasker meg etterpå...

(Er all sperm som superlim tro?)

:hoho: :hoho:

Ser det for meg liksom.. :ler:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Det værste er at det er sant og. :redd:

:ler:

Har merka det litt jeg og, men ikke så ille at rumpeballene har blitt limt sammen da :ler:

Skrevet

Jeg må dra dem fra hverandre med (litt) makt...

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Jeg må dra dem fra hverandre med (litt) makt...

:legrine:

Jeg fikk noen merkelige bilder i hodet nå! :ler:

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Superlim ja :ler: kan jo virke litt sånn til tider!!!

Her kommer det ann på når og hvor det skjer avhengi av hva vi gjør etterpå. Om kvelden/natta går jeg en snartur på badet, har også håndkle ved senga som vi tørker oss på. så småkoser/småprater vi litt før vi sovner i armene til hverandre.

Er det om morgenen (jeg har en tendens til å vokne i passe tid før vekkeklokka skal ringe) så står vi opp etterpå. Er det andre tider på døgnet og andre steder enn soverom, er det litt klemming og kyssing etterpå og noen ord, så tørking osv og tilbake til det vi drev med før vi begynnte på kos.

Gjest Gjest
Skrevet

Æ førr min del tar nu en runk mens fetta tørker!

Skrevet
Æ førr min del tar nu en runk mens fetta tørker!

Prince Charming! NOT!

Gjest Gjest_pija_*
Skrevet

Har hørt at det er mest hygienisk for jenta og gå på do etter sex, da får å mesteparten av sæden rent ut.. Sporte faktisk en lege om dette,og hun sa det til meg:) Så jeg går på do for så å legge meg tilbake i sengen for mer kos:) Hvis det er om kvelden da!

Skrevet

Tusler alltid på do, har da på ingen måte i heletatt lagt merke til at det faktisk kan renne ut igjen, nopes, ikke kjent for min del..

Gjest Gjest
Skrevet

Etter sexakten er det bare til å snu seg vekk fra dama i senga, og slippe en ordentlig fis. Da slipper man den fordømte "etterpåkosen".

Gjest Gjest
Skrevet

Er det vanlig med håndkle i sengen altså? Det renner ut på meg også, men hvis jeg ikke gidder å gå på do og vaske meg har jeg bare tenkt: jaja, det er bare oss to her og lakenet blir like grisete igjen neste kveld. Problemet er vel mer at det blir klissete. Men når jeg først har lagt meg ned, blir det så mye ork å stå opp igjen for å gå på do. :P

Skrevet

Håndkle var et must for oss. "Tørketørk" før vi tuslet ut for å ta en velfortjent røyk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...