MAcy Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Etter at det har kommet for dere begge, hva skjer da??? Legger dere dere til for å sove, snakke eller...*?? er det vanlig å stå opp for å vaske/tørke seg i underliver???
Malama Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Det spørs når på døgnet det er, og om det er i senga... Ved leggetid: får et håndkle under meg (vi har håndkle i/ved senga nettopp til dette bruk bestandig) og sovner i armkroken På morgenen (typsik i helger/ferie): Får håndkle under meg, småsnakker, sovner kansje litt før vi står opp og begynner dagen Andre tider på døgnet: Stort sett som om morgenen, med mindre det er så mye kveld at vi kan sove... I dusjen etc: Vel, dusjer ferdig og vasker/tørker som vanlig... Han får også tørke seg på håndkleet, eller et eget håndkle om han ikke står opp (oftest står han ikke opp)
Gjest d'Arc Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Vi røyker, ligger og stirrer i taket mens vi filosoferer. Nei, det blir håndkle, småprat og kos.
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Vi røyker, ligger og stirrer i taket mens vi filosoferer. ← Bahahaha det gjør vi jo :D Og håndklebusinessen og.
Gjest Little me Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Jeg står opp og tørker meg + tisser (har vært plaga med uvi så mye). Synes det kiler noe helt grusomt når det begynner å renne ut så jeg må reise meg opp sånn at det renner raskere ut, men etter det er det kos og prating.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #8 Skrevet 29. juni 2006 Har en pakke kosmetikkpapirtørkler stående ved senga til det formålet, men står ofte kort opp likevel (må alltid på do). Ellers kos til vi sovner, eller vi stresser avgårde for å rekke det vi egentlig skulle gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #9 Skrevet 29. juni 2006 Vikler armer og bein så mye rundt hverandre som det går, og sovner. Konversasjon består normalt av "mmm" - lengste vi strekker oss er "det var deilig" Ikke opplevd det som noe stort problem at det skulle renne noe ut igjen av meg, så håndkle-delen har jeg aldri vært borte i. Er det vanlig altså?
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2006 #10 Skrevet 29. juni 2006 Vel, vi har ikke sex på samme sted til samme tid hver gang, så det varierer hva vi gjør. Noen ganger innebærer det å fortsette kjøreturen, dusje ferdig, ta imot gjestene som kommer, snu seg rundt og sovne, osv, osv.
forelzka Skrevet 29. juni 2006 #11 Skrevet 29. juni 2006 Har en pakke kosmetikkpapirtørkler stående ved senga til det formålet. ← What? Da måtte vi ha brukt en hel pakke hver gang.... Vi må ha et passe stort håndkle, hvis ikke blir det oversvømmelse i senga! Enkleste er jo å komme seg så kjapt som mulig på do, så tilbake for kos
Gjest 2324 Skrevet 29. juni 2006 #12 Skrevet 29. juni 2006 Klemmer ut guffa på et håndkle, og legger meg til å sove som regel. Har vi sex på andre tider av døgnet pleier vi å bruke kondom, synes det er så ekkelt da det kommer ut igjen når jeg reiser meg opp og går.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #14 Skrevet 29. juni 2006 Vasker dere egentlig håndkleet etter hver gang?
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2006 #15 Skrevet 29. juni 2006 Nei vi bruker forskjellige hjørner. Vi ser nemligen hvor vi har vært og vi er griser
wind-up bird Skrevet 29. juni 2006 #16 Skrevet 29. juni 2006 Pleier å ta en tur på toalettet, har lett for å få UVI :/ Etterpå er det litt masing og kos til vi sovner, eller til vi gidder å stå opp igjen..
Gjest Malina Skrevet 29. juni 2006 #17 Skrevet 29. juni 2006 Det kommer helt ann på hvor og når,men som oftest så har vi sex om kvelden i senga...så da blir det kos etterpå, så går jeg litt på do hvis jeg gidder.
Arkana Skrevet 29. juni 2006 #18 Skrevet 29. juni 2006 Jeg går alltid på do etterpå (å ligge på håndkle er bare ubehagelig) og så er det tilbake i sengen for litt kos. Er det kveld/natt sovner vi, er det andre tider av døgnet står vi opp etter en stund.
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2006 #19 Skrevet 29. juni 2006 Men renner det ikke ut hos dere rett etterpå? Det er ikke morro å løpe til do med sperm nedover lårene ;( En kan jo så klart knipe igjen men det er AU når du er sår!
forelzka Skrevet 29. juni 2006 #20 Skrevet 29. juni 2006 Men renner det ikke ut hos dere rett etterpå? Det er ikke morro å løpe til do med sperm nedover lårene ;( En kan jo så klart knipe igjen men det er AU når du er sår! ← Litt forskjelllig.... Av og til klarer jeg å knipe igjen til jeg når do, men ikke alltid. Har det begynt å renne i senga allerede, presser jeg håndkleet mellom bena mens jeg springer på do - alltid til stor underholdning for sambo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå