Gå til innhold

Hvitevarer

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi skal overta en tomannsbolig på lørdag. Har nå leilighet med alle hvitevarer integrert og må derfor kjøpe alt nytt.

Noen tips til hva og hvor det lønner seg å kjøpe? Helst ikke altfor dyrt, men jeg betaler gjerne litt mer for praktiske løsninger. (Har IKEA oppvaskmaskin nå, og den irriterer meg litt fordi du ikke har justeringsmuligheter på kurven oppe, eller kan slå ned tallerken greiene nede...)

Gjerne tips om hva en bør se etter. Kan gjerne bestille på internett, men må da helst ha ihvertfall kjøleskap og fryser i løpet av ei uke...

Dette gjelder kjøleskap, fryser (ønsker ikke kombiskap lenger...), komfyr og oppvaskmaskin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elkjøp Carl Berner. De har visst blitt kåret til beste kundebehandling ol. Veldig hyggelige. Og så er det franchasie, så de gjør det lille ekstra for at du skal bli fornøyd. Ikke som feks i sandvika, skøyen og lørenskog hvor de driter i om kunden går til naboen i steden.

Gjest Gjest
Skrevet

Bor i Kongsberg da... Litt langt å reise...

Skrevet

:legrine:

Da aner jeg ikke! Enig i at det blir i lengste laget! :ler:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet (endret)

Jeg er i alle fall kjempefornøyd med mine hvitevarer, bortsett fra kjøleskapet (Whirlpool).

Skal snart bytte det ut med Electrolux, og skal ikke ha kombiskap. Skal også kjøpe Electrolux fryser.

Har oppvaskmaskin fra Electrolux med justerbare kurver, fire programmer, tre temperaturer, og nedleggbart tallerkenstativ. I tillegg har den utsatt start, det vil si at man kan programmere den til å starte 3, 6 eller 9 timer etter.

Stekovnen min er fra Gorenje, og jeg er veldig veldig fornøyd med den. Den er ikke integrert, men har keramisk topp. Gorenje koster ikke all verden, men du får mye ovn for pengene, og veldig solide stekeplater/langpanne. Alle deler kan tas ut av ovnen, og den har et praktisk selvrensingsystem, samt de funksjoner man har bruk for (over-/undervarme, varmluft, grill, pizzafunksjon).

Endret av KATTAstrofe
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også hatt Whirlpool kombiskap nå.

Den oppvaskmaskinen din hørtes akkurat ut som det jeg har tenkt på. Har du noe navn/typebetegnelse på den?

Nei, jeg kan ikke kjøpe integrerte hvitevarer nå. Da må jeg itilfelle ut og kikke etter nye skap også...

Men takk for tips KATTAstrofe. (Er ikke så glad i disse selgerene i butikkene. Vil ha noe som fungerer... Men ikke nødvendigvis koster skjorta...)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Her er oppvaskmaskinen vår. Har den i hvitt, finnes også i stål, men er da noe dyrere.
Gjest Gjest
Skrevet

Så jo veldig bra ut. Ikke så innmari dyr heller. I like :)

Noen erfaringer med å bestille på nettet her?

Da vi skal ha overtagelse på leiligheten ikke så lenge etter er det viktig å få kjøleskap og fryser ganske fort.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Ingen erfaringer med å bestille hvitevarer på nettet, men vi fikk oppvaskmaskinen til samme prisen som den du så på nett, fordi det var kampanje akkurat da. Ellers kostet den 1000,- mer i butikk.

Gjest Gjest
Skrevet

Flytta i ny leilighet i fjorog kjøpte alt av hvitevare i stål. Bortsett fra tørketrommelen da. Den er hvit.

Bestilte alt fra Euronics og fikk et bra prisavslag + at de kjørte det,satte det på plass,snudde døra på kjøleskapet og tok med seg den gamle komfyren gratis.

Veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...