Eføy Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Er det noen her som har erfaringer med å flytte over Next GenTel til ny bolig? Vi flytter om litt over en måned (men tør ikke si ifra i til Next Gentel ennå, siden ikke fristen på forkjøpsretten har gått ut ennå). Prøvde å søke på nettsidene demmes, for å finne ut hvor mye det koster å flytte over abbonementet, men finner ingenting. Noen av dere som har gjort det? Vi skal bo i samme by selv om vi flytter, om det skulle ha noe å si. Endret 29. juni 2006 av Eføy
abelille Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Her ser du priser: http://www.nextgentel.no/privat/priser/gebyrer_tjenester.php Ser ut til at det koster 500 dersom det er fasttelefon der, ellers 898. Flytting skal meldes 6 uker i forveien. (se spørsmål og svar på kundesidene)
Eføy Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2006 Takk skal du ha for svar. Jeg leta ganske lenge inne på nettsidene der uten å finne priser på det, skjøner du. Men takk for at du gav meg svar på det jeg lurte på. Var da skrekkelig dyrt syns jeg..Ikke har vi fasttelefon heller, så.. 900 kr!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå