Gjest Gjest_humla_* Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Hvor mye skal til for å gjøre dere jenter våte? Er det nok å se en deilig type i butikken? Eller bare å tenke på noe(n)? Eller må det intime situasjoner til for at noe skal skje der nede?
Vela Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Kommer veldig ann på.. noen ganger må det mye kos til, mens andre ganger holder det med ett blikk eller en lett berøring.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Deilig type i butikken: Nei Lese noe opphissende, eller fantasere: Ja Klining/Tett kosing: Ja
Gjest LilSweetie Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Deilig type i butikken: Nei Lese noe opphissende, eller fantasere: Ja Klining/Tett kosing: Ja ← Enig her. Men begynner å lure, er det noen menn som får stå bare av å se en pen dame?
Gjest d'Arc Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Det kommer an på. Har jeg ikke hatt sex på uker så er det ikke mye som skal til for at jeg blir kåt. Da holder det kanskje bare å se kjæresten. Andre ganger må det berøring til. Bra, erotiske tekster er heller ikke å forakte. Edit: Skrivefeil Endret 29. juni 2006 av d'Arc
momo Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 På meg kommer det nesten an på årstiden. Nå på våren og sommeren, så føler jeg at jeg er våt mesteparten av dagen, og det skal virkelig ingenting til.
Gjest Malina Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 Tja...hvis jeg og kjæresten kliner sånn "vanlig" med klærne på og ikke så veldig mye tafsing, så blir jeg ikke våt av det,men det skal ikke mye til hvis vi setter i gang med litt mindre klær på.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #8 Skrevet 30. juni 2006 Enig her. Men begynner å lure, er det noen menn som får stå bare av å se en pen dame? ← Det kan skje, ja. Men det kommer litt an på hvilken stemning man er i, og kanskje situasjonen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå