Gå til innhold

Mobil med perlepynt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er rette forum... men prøver likevel.

I blader har jeg sett kjendiser som har et slags perletrekk/pynt på mobilene sine. Hele mobilen er dekket på en måte....

Siden jeg liker litt glam :ler: lurer jeg på ¨å skaffe meg noe sånt.

Noen som vet hva dette hete og hvor det kan kjøpes??? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glitter, accesorize, bokhandlere, lekebutikker + + +

Skrevet

Mener å ha lest at de får det spesiallaget hos mobilleverandøren, noe dyrt også mener jeg...

Skrevet
Mener å ha lest at de får det spesiallaget hos mobilleverandøren, noe dyrt også mener jeg...

Høres helt dust ut! De har jo stjålet "moten" fra japan, og der har de bare overlesset med tusen ulike dingser. Ikke kjøpt én ferdiglesset dings!

Da jeg var i Japan hadde selv businessmennene i dyre dresser fancy mobiltelefoner og et LASS av glorete mobilpynt! :ler: Fantastisk!

Så hvis man skal gjøre det "the real way" så kjøpt alle de dingsene du liker og heng de på selv. Ikke bruk tusenvis av kroner på en ferdigdings. Typisk amerikanere... :roll:

Gjest gjest1
Skrevet

Men det er jo ikke trekk, oransjesvartkatt :D

Skrevet
Men det er jo ikke trekk, oransjesvartkatt :D

:overrasket::overrasket: Jeg har misforstått alt. :ler:

Skrevet

Vet ikke om det er sånn ts ønsker seg da. Jeg havna på en japansk(?) side med ekstremt mye dilldall og diamanter til mobiler. Den ble for voldsom for øynene mine og jeg holder meg for god til å levere ut en slik en url her. (Men det hadde vært artig og sett menn i dress og stresskoffert vandre rundt med blinkende aper eller store kattediamanter på mobilene sine.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...