Tjorven Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Vi er av de som stadig har benyttet oss av prisgarantien Lefdal har reklamert sånn med. Vi var innom dem i går også, men kunne ikke finne noe sted at de hadde prisgaranti. Finner heller ikke noe på deres hjemmeside. Noen som vet om de har droppet denne? Endret 29. juni 2006 av Tjorven
Titti72 Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Og konkurenten Elkjøp har ikke lenger den ordningen at du kan komme å levere tilbake produktet innen XX dager hvis du ikke er fornøyd.
Tjorven Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2006 Og konkurenten Elkjøp har ikke lenger den ordningen at du kan komme å levere tilbake produktet innen XX dager hvis du ikke er fornøyd. ← Har de ikke....søren også. Jaja, da vet vi hvor vi skal slå til på tilbudet hen.
Tjorven Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2006 Men dette står på hjemmesiden deres: Vi har bestemt at hvis du av en eller annen grunn ikke skulle bli fornøyd med et produkt du har kjøpt hos oss, skal det være vårt problem og ikke ditt. Da kan du bare returnere varen innen 30 dager og få alle pengene tilbake.Vi kaller det 30 dagers full returrett, for deg betyr det en garanti for at du alltid blir100% fornøyd! Returretten gjelder ikke data, programvare eller produkter til personlig pleie, eller tjenester/abonnement i tilknytning til teleprodukter.. Hvis det skulle være noe du lurer på om returretten eller kjøp generelt finner du mye informasjon her
Titti72 Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 Jeg sitter med en mobil innkjøpt i går som de ikke ville ta tilbake. Det står på kvitteringen at den ikke har bytteretur. Da får man det kanskje på andre saker da?
Tjorven Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2006 Jeg sitter med en mobil innkjøpt i går som de ikke ville ta tilbake. Det står på kvitteringen at den ikke har bytteretur. Da får man det kanskje på andre saker da? ← Eller så har de glemt å fjerne all infoen på hjemmesiden deres, det er jo ingen overraskelse isåfall.
Titti72 Skrevet 29. juni 2006 #9 Skrevet 29. juni 2006 Nei det har du rett i. Men tidligere kunne man kjøpe en epilator og bytte den hvis man ikke var fornøyd. Det kan man ikke nå lenger. Den går jo under personlig pleie.
Tjorven Skrevet 12. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 12. september 2006 Jeg sitter med en mobil innkjøpt i går som de ikke ville ta tilbake. Det står på kvitteringen at den ikke har bytteretur. Da får man det kanskje på andre saker da? ← Ville bare si at de fortatt har returrett, men det gjelder ikke på varer med abbonement eller personlig pleie. Leverte akkurat kamera tilbake som vi fikk igjen pengene for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå