Gjest ts ikke innlogget nå Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 jeg er ikkelogget inn på. jeg orker ikke. jeg er så langt nede. i dag kom en venn til meg. en som jeg er svak for. vi har hatt et forhold før men nå har han samboer. jeg vil ikke bryte inn DA!! jeg er så deppa. men jeg er svak for han. han vet det. vi hadde sex og han har dame. jeg har stått i mot han flere ganger. men i dag klarte jeg ikke mer. .............................................................. jeg vil be han dra til h.... nå. men til hvilken nytte? gjort er gjort. og det var deilig med k*k. .................. jeg er lei og orker ikke mer. jeg vil bare at han skal dra nå men jeg kan ikke be han dra. han la seg nettopp. jeg tror jeg sitter oppe til i morgen og venter. da får han pent lage frokost. også KAN HAN SØREN meg dra hjem til samboeren sin.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Tror jeg hadde hivd han ut der og da... Er så unødvendig å holde på sånn. Har vært i samme situasjon som deg. Han jeg rota meg borti hadde først gjort det slutt, så ble de sammen igjen. Men han syntes fortsatt det var greit å ha meg på gress... Vet det er vanskelig, men hold deg unna. Det vil gå over etterhvert... Han er jo ikke stort å spare på når han er sånn mot dama... (Kan jo like gjerne være sånn mot seg hvis dere blir sammen...) til deg. Lykke til. Det er ikke lett å være 5. hjul på vogna...
Vela Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Uff, for en egoistisk drittsekk han er! Både du og samboeren hans fortjener bedre enn han!
Gjest d'Arc Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 jeg er ikkelogget inn på. jeg orker ikke. jeg er så langt nede. i dag kom en venn til meg. en som jeg er svak for. vi har hatt et forhold før men nå har han samboer. jeg vil ikke bryte inn DA!! jeg er så deppa. men jeg er svak for han. han vet det. vi hadde sex og han har dame. jeg har stått i mot han flere ganger. men i dag klarte jeg ikke mer. .............................................................. jeg vil be han dra til h.... nå. men til hvilken nytte? gjort er gjort. og det var deilig med k*k. .................. jeg er lei og orker ikke mer. jeg vil bare at han skal dra nå men jeg kan ikke be han dra. han la seg nettopp. jeg tror jeg sitter oppe til i morgen og venter. da får han pent lage frokost. også KAN HAN SØREN meg dra hjem til samboeren sin. ← HVORFOR lot du han komme over?.. ..igjen?!
Gjest Grønn Frosk Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 HVORFOR lot du han komme over?.. ..igjen?! ← Enig. Det er bare du som kan sørge for at disse tingene ikke skjer. Du vet jo at han ikke vil holde seg unna.
Prinsesse på erten Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 HVORFOR lot du han komme over?.. ..igjen?! ← Vi gjør vel alle feil fra tid til annen... Fristelsene blir for store. Og så hopper vi i det mot bedre viten. Men man lærer etterhvert. Prøv å holde fast på det sinnet du føler nå, TS. Neste gang han står på døren med dådyrøyne og store løfter. Husk hvor sint han får deg til å bli. Da kan det hende du blir litt tøffere og kaster ham på dør. Lykke til.
Gjest d'Arc Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Vi gjør vel alle feil fra tid til annen... Fristelsene blir for store. Og så hopper vi i det mot bedre viten. Men man lærer etterhvert. Prøv å holde fast på det sinnet du føler nå, TS. Neste gang han står på døren med dådyrøyne og store løfter. Husk hvor sint han får deg til å bli. Da kan det hende du blir litt tøffere og kaster ham på dør. Lykke til. ← Hun har gjort mange feil nå som førte til at de hadde sex. Men ellers er jeg enig; Alle må få gjøre feil. Håper bare at hun lærer av dem nå da. Edit: Skrivefeil Endret 29. juni 2006 av d'Arc
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #8 Skrevet 29. juni 2006 Kontakt samboer hans og si at han plager deg og presser seg på... Ville jeg gjort. Og det fortjener han også den drittsekken!
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2006 #9 Skrevet 29. juni 2006 jeg er lei og orker ikke mer. jeg vil bare at han skal dra nå men jeg kan ikke be han dra. han la seg nettopp. jeg tror jeg sitter oppe til i morgen og venter. da får han pent lage frokost. også KAN HAN SØREN meg dra hjem til samboeren sin. ← Du vil at han skal dra så fort som mulig, men ikke før dere har spist frokost sammen? Hvis jeg hadde vært så sint som du sier du er ville jeg dratt selv, jeg. Skrevet en lapp, og sagt at han fikk låse seg ut og legge nøkkelen under dørmatta eller noe.
Gjest d'Arc Skrevet 29. juni 2006 #10 Skrevet 29. juni 2006 Nå må du se å få kasta han ut ja! Hvorfor er du så snill mot han? Unnskyld meg, men nå synes jeg du bør ta deg sammen, for hvis ikke du gjør det er ikke dette siste gangen dere har sex, og det vet du.
Prinsesse på erten Skrevet 29. juni 2006 #11 Skrevet 29. juni 2006 Kontakt samboer hans og si at han plager deg og presser seg på... Ville jeg gjort. Og det fortjener han også den drittsekken! ← Ærlig talt... Drittsekken fortjener all den dritten han kan få, men samboeren hans har da ikke gjort noe galt. Denne formen for hevn er omtrent det mest nedrige jeg vet om. Greit for samboeren hans at hun får vite om dette, men ikke ved at hans elskerinne tropper opp på døren for "å smøre det inn". Skjerpings.
Gjest Bellatrix Skrevet 29. juni 2006 #12 Skrevet 29. juni 2006 Ærlig talt... Drittsekken fortjener all den dritten han kan få, men samboeren hans har da ikke gjort noe galt. Denne formen for hevn er omtrent det mest nedrige jeg vet om. Greit for samboeren hans at hun får vite om dette, men ikke ved at hans elskerinne tropper opp på døren for "å smøre det inn". Skjerpings. ← Kanskje han holder seg unna hvis samboeren vet. Er det den eneste muligheten for å få stoppet det så er det det.
Prinsesse på erten Skrevet 29. juni 2006 #13 Skrevet 29. juni 2006 Kanskje han holder seg unna hvis samboeren vet. Er det den eneste muligheten for å få stoppet det så er det det. ← Men det er jo ikke eneste mulighet til å få stoppet det... Hun kan jo bare la være å åpne døren.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #14 Skrevet 29. juni 2006 Ærlig talt... Drittsekken fortjener all den dritten han kan få, men samboeren hans har da ikke gjort noe galt. Denne formen for hevn er omtrent det mest nedrige jeg vet om. Greit for samboeren hans at hun får vite om dette, men ikke ved at hans elskerinne tropper opp på døren for "å smøre det inn". Skjerpings. ← Nei, det fortjener hun ikke, men hun bør snarest får greie på hvordan mannen hennes holder på. Han lurer jo henne trill rundt.
Gjest Bellatrix Skrevet 29. juni 2006 #15 Skrevet 29. juni 2006 Men det er jo ikke eneste mulighet til å få stoppet det... Hun kan jo bare la være å åpne døren. ← Ja, det kan hun. Når jeg tenker meg om så virker det ikke akkurat som om han har tenkt til å slutte om samboeren får vite det heller. Han virker ganske skruppelløs. TS bør slutte å ta telefonen, slutte å svare på/sende sms og slutte å slippe han inn.
Gjest Piper Skrevet 29. juni 2006 #16 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Kanskje han holder seg unna hvis samboeren vet. Er det den eneste muligheten for å få stoppet det så er det det. ← Så samboeren hans skal være den som får stopp på det, fordi TS er for svak til å si nei? Snakker om ansvarsfraskrivelse, for TS valgte selv å ha sex med denne mannen. Selvfølgelig kommer han tilbake, for han vet jo at han får det han vil ha. Han vet at TS er så svak for han, at hun ikke klarer å si nei. Hvorfor skulle han slutte da, når han får det som han vil? Jeg tror ikke TS er så sinna som hun liksom viser, for hun snakker rett og slett i mot seg selv hele tiden. Hun vil ha han ut, emn hun gjør jo ikek noe med det. Så da vil en faktisk ikke ha personen ut, men slenger det med for det høres kanskje bedre ut her inne. Hun lot han også komme over, selv om hun visste hva det kunne lede til. Dette er et valg fra hennes side, og det må huns tå for selv. Hun valgte å ha sex med han, go jeg tror faktisk ikke et ord på at hun er så sint på seg selv som hun sier. For hvorfor gjentar hun det samme gang på gang, når hun vet at hun ikek burde gjøre det? TS har ikke lært, og kommer til å fortsette å ha sex med denne mannen. Det spiller ingen rolle hva vi her inne skriver, for hun har bestemt seg. Hun kommer til å forsette med dette, for det har blitt en lek for henne nå. Til TS Stå for det du velger å gjøre, for det blir egentlig bare patetisk når du prøver å late som du er sint på deg selv. Endret 29. juni 2006 av Piper
Titti72 Skrevet 29. juni 2006 #17 Skrevet 29. juni 2006 Til TS Stå for det du velger å gjøre, for det blir egentlig bare patetisk når du prøver å late som du er sint på deg selv. ← Fullstendig enig i dette. All dette "jeg vil ikke" pratet blir bare dumt. Du tar et valg hver gang han ringer, sender sms og tropper opp på døra di. Du er vel ikke så fullstendig uten ryggrad at du ikke klarer å be fyren dra til helvete og mene det? Vil du ikke ha han i livet ditt så trenger du ikke det. Å skylde på at du begjærer han er som å høre på en dårlig Hollywoodfilm.
Gjest Bellatrix Skrevet 29. juni 2006 #18 Skrevet 29. juni 2006 Så samboeren hans skal være den som får stopp på det, fordi TS er for svak til å si nei? Snakker om ansvarsfraskrivelse, for TS valgte selv å ha sex med denne mannen. Ja. TS har selv valgt å ha sex med denne mannen. Jeg har bare hørt om andre utroskapshistorier der ingen va partene klarte å slutte før ektefellen fikk vite hva som foregikk. Men som jeg skrev i forrige innlegg så var det neppe noen god i dé uansett fori han virker ikke som han har tenkt til å slutte å oppsøke ts uansett. Selvfølgelig kommer han tilbake, for han vet jo at han får det han vil ha. Han vet at TS er så svak for han, at hun ikke klarer å si nei. Hvorfor skulle han slutte da, når han får det som han vil? Ja, han kommer tilbake igjen og igjen og igjen... Jeg tror ikke TS er så sinna som hun liksom viser, for hun snakker rett og slett i mot seg selv hele tiden. Hun vil ha han ut, emn hun gjør jo ikek noe med det. Så da vil en faktisk ikke ha personen ut, men slenger det med for det høres kanskje bedre ut her inne. Hun lot han også komme over, selv om hun visste hva det kunne lede til. Dette er et valg fra hennes side, og det må huns tå for selv. Hun valgte å ha sex med han, go jeg tror faktisk ikke et ord på at hun er så sint på seg selv som hun sier. For hvorfor gjentar hun det samme gang på gang, når hun vet at hun ikek burde gjøre det? TS har ikke lært, og kommer til å fortsette å ha sex med denne mannen. Det spiller ingen rolle hva vi her inne skriver, for hun har bestemt seg. Hun kommer til å forsette med dette, for det har blitt en lek for henne nå. Til TS Stå for det du velger å gjøre, for det blir egentlig bare patetisk når du prøver å late som du er sint på deg selv. ← Jeg tror ts er sint på seg selv, men jeg tror ikke hun har viljestyrke til å avisse han.
Gjest baby-E Skrevet 29. juni 2006 #19 Skrevet 29. juni 2006 Fullstendig enig i dette. All dette "jeg vil ikke" pratet blir bare dumt. Du tar et valg hver gang han ringer, sender sms og tropper opp på døra di. Du er vel ikke så fullstendig uten ryggrad at du ikke klarer å be fyren dra til helvete og mene det? Vil du ikke ha han i livet ditt så trenger du ikke det. Å skylde på at du begjærer han er som å høre på en dårlig Hollywoodfilm. ← Enig. Nå får du vel se å bestemme deg for om du vil eller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #20 Skrevet 29. juni 2006 Det virker litt som om ts gir etter med vilje. Hun skriver jo selv at det var godt med k*k, så selvfølgelig hadde hun lyst. Men noe sier henne at det er galt fordi han er opptatt, og derfor kjenner hun en smule dårlig samvittighet, men samtidig liker hun oppmerksomheten fra han og tenner på skruppelløsheten hans. Det er mitt inntrykk iallefall. Vil absolutt anbefale ts å bryte selv om det er vanskelig. Han forsvinner når du setter foten ned. Tro meg. Hvis ikke ringer du politiet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå