Gå til innhold

Hvilket øl liket du best?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Nå som sommeren forhåpentligvis står for døren, er det himmelsk med kaldt øl. Hva slags øl er din favoritt?

Jeg elsker Grans Premium, jeg. Den har særegen smak; dvs den SMAKER noe, ikke bare gult vann m kullsyre, som mye av det "Ice"-ølet smaker(min mening..). Nam nam!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Liker best det svenske ølet Mariestads, mest fordi det har en mild smak. (er ikke så super begeistret for øl, men en iskald øl med litt snacks til kan være ypperlig i varmen.)

Endret av -Fisken-
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er ikke så avansert jeg... Øl er øl

Skrevet

Skal jeg være skikkelig pirkete så vil jeg gjerne ha Traquair Ale, men det får man kun kjøpt på butikken i bryggeriet - og det er i Skottland.

Dernest drikker jeg gjerne Newcastle Brown Ale, Tuborg Gold eller plain old Tuborg.

Men jeg drikker alt egentlig. Så lenge jeg slipper Tou.

Skrevet
Jeg er ikke så avansert jeg... Øl er øl

Veldig enig..

Hvis jeg skal drikke øl på fest så kjøper jeg tuborg (studentvennlige priser.)..

Men jeg er veldig glad i Corona med en limebåt i, Miller, Singh(?) (thaiøl).. Og ellers har jeg prøvd endel spesielle øl fra polet som jeg liker.... :)

Skrevet

Drikker mye forskjellig, men det skal helst smake noe mer enn bare vann da... Det betyr at pils, ice og sommerøl av de fleste typer er utelukket. Akkurat nå for tida er jeg litt hekta på Mack sin Brown Ale og drikker til vanlig en del Haakon. Skal jeg ha noe annet er en Spitfire, Belhavens Best eller Bishops finger.

Skrevet

drikker ikke ofte øl, men har noen favoritter som jeg synes er bedre en andre likevel:

Budweiser og Newcastle er foretrukne, og nå på sommern liker jeg sol/corona med lime.

Skrevet

Sørlandspilsen når vi reiser ut med båten en solfylt fredag...

Sukk...

Kan det bli bedre?

Gjest gjest1
Skrevet

Heineken is the one and only beer...

Skrevet

Corona, Sol og Miller.

Annet øl liker jeg ikke

Skrevet
Corona, Sol og Miller.

Annet øl liker jeg ikke

Har du prøvd Bols (eller noe i den duren), tror du vil like den.. :)

Skrevet

Den har jeg ikke prøvdt nei.

trur heller ikke jeg har sett det ølet..

men så har ikke nærbutikken min verdens størest utvalg i øl heller da

Skrevet

LIker best corona med limebåt og newcastle brown ale. Men nå må jeg begrense ølinntaket mitt til corona, sol og lapin kulta. I hvertfall her i Norge.

Gjest baby-E
Skrevet

Mariestads er godt.

Eller er øl, øl . Liker det meste, utenom frydenlund.

Gjest Gjest
Skrevet

tappet bayer, ikke på flaske

budweiser

corona og lime

men drikker annet øl også da.

Skrevet

Jeg er veldig glad i asiatisk øl, som Singha, Tiger og Tsingtao.

Gjest Gjest
Skrevet

Tuborg. Liker bedre at det smaker og godt, enn øl som bare smaker litt og vondt; Lysholmer ice foreksempel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...