Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Dette er ikke en erotisk novelle i tilfelle det kan virke slik. Jeg må bare gå inn i detalj for at folk skal forstå skjønner dere vel. Har noen andre opplevd dette: Idet du får den kraftigste orgasmen noen sinne blir plutselig blikket ditt helt slørete og du blir svimmel. Dette foregår da i stående doggystyle. Du kjenner noe er helt klikket oppi hodet ditt og du stresser med å "hekte" deg av fordi du må bare legge deg ned. Så blir alt lilla, blått og sort foran øynene dine når du får kommet deg på senga. Ikke nok med det begynner du å kaldsvette og en piping begynner å brøle i øret ditt. Du hører ikke deg selv snakke engang og spør den skyldige ka farsken skjer?? Ikke tør du annet enn å hviske heller, siden du ikke hører volumet på din egen stemme, bare en blanding av BZZZZ og PIIIIIP. Så begynner øynene dine og renne og armene dine får spasmer og du prøver å snakke men det er jo klin umulig. Eneste du kan se er sexpartners fjes se overbekymret ut og du klarer ikke forklare han at du bare kom litt kraftig. Før 5 min iallfall, da fikk jeg sagt det og han ble mye mer lettet. Så er du plutselig helt fin og trer deg på igjen. Beklager om denne forklaringen var for direkte, men jeg lurte på om dette her er normalt eller om jeg bør bekymre meg for å komme i nærmeste framtid? Takk!
Gjest gjest 0 Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Aner ikke, Jeg har bare opplevd det en gang da jeg var syk...
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Jeg er jo frisk som en fisk. Ikke har jeg spist for lite/mye i dag heller, så jeg skjønner ingenting!
Gjest gjest 0 Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Jeg hadde feber og var skikkelig dårlig, men min opplevelse var ikke så ekstrem som din da. Jeg ble bare helt slapp i hele kroppen i ca fem min. Klarte nesten ikke bevege på meg, jo og så ble jeg veldig svimmel da jeg kom da.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 Kan jeg ha fått en 5mins feber kanskje? :klø: Rart for da jeg kom da vi satte igang igjen var jeg helt normal kommemenneske... Men la meg nå ta en liten dans for denne for selv om den utviklet seg sånn var det den beste jeg har hatt! Jeg kunne halvveis besvime slik 100 ganger til for det Nå går jeg og legger meg og glemmer det her! Gris! nei det gjør jeg ikke!
Gjest gjest 0 Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Du må gjerne spre slike orgasmer rundt på kg
Mrs. K Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 Her står litt som kanskje kan forklare hva som skjer med deg.
Vela Skrevet 29. juni 2006 #8 Skrevet 29. juni 2006 Samme har skjedd meg her for ikke så lenge siden.hadde kommet, så reise jeg meg opp når vi skulle bytte stilling, og ble drit svimmel. måtte legge meg ned på gulvet. Så begynte jeg plutselig å høre dårligere, som jeg hadde dotter i øra. Ble små redd da gitt, har aldri opplevd dette før. (Eller etter takk og lov). Sambo ble rettere forskrekka han også..!
wind-up bird Skrevet 29. juni 2006 #9 Skrevet 29. juni 2006 Høres ut for meg som noe som kan komme av lavt blodtrykk.. Har du det?
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2006 #10 Skrevet 29. juni 2006 Høres ut for meg som noe som kan komme av lavt blodtrykk.. Har du det? ← Ikke som jeg vet om... alltid når legen måler det sier han "virker jo normalt dette". Men linken til trille viste noe om oxygen loss. Kanskje det var en blanding av hyperventilering og at jeg hadde en pute foran fjeset (nei ikke strangulationsex, bare lyddemper for snikete sniker på andre siden av døren)
wind-up bird Skrevet 29. juni 2006 #11 Skrevet 29. juni 2006 Hehe, ja. Det sier min lege og.. "ser greit ut det her". Men hvis det ikke gjentar seg så er det sikkert ikke noe å bekymre seg for (jeg fikk ikke lest linken, sitter på jobb, og her har de visst bestemt at den siden ikke har noe med jobb å gjøre.. KG derimot funker som en kule, ikke si noe til noen! )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå