My Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Det er en dame som synger. Hun har myk og litt hes stemme. Hun synger: At laaaaaaaast.... Det er alt jeg husker. Vet du hvilken sang jeg mener?
Vela Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 At last... my love has come along? Tekst: http://www.azlyrics.com/lyrics/christinaaguilera/atlast.html Det er Etta James ja, Christina Aguilera har også covret den
Sofia Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Cindy Lauper har også en versjon av denne sangen. Hun kom ut med ny CD for ikke så altfor lenge siden. Den består av nye versjoner av gamle "slagere". Veeeldig fin CD!!!!!... og uvant fra Cindy Lauper... men den er virkelig fin!
Wonders Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 Celine Dion har oxo en helt vidundelig vakker versjon av denne gamle sangen.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #8 Skrevet 29. juni 2006 Takk for alle svar Dere skjønte hvilken sang jeg mente.
My Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 29. juni 2006 Det var meg over. Glemte å logge meg inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå