Gå til innhold

Livet, en evig bakgate ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei ! Noen andre enn meg som sliter med å få livet til å gå rette veien ? Da mener jeg jobb, inntekt, følelsen av lykke ! Tar gjerne imot gode råd for å finne ro i sjela...... :hoppe: Har bare så vanskelig for å slå meg til ro. Må alltid gjøre noe nytt, også finner jeg ut etterpå at jeg hadde det egentlig bra der jeg var ! Sprøtt, ikke sant ?? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei ! Noen andre enn meg som sliter med å få livet til å gå rette veien ? Da mener jeg jobb, inntekt, følelsen av lykke ! Tar gjerne imot gode råd for å finne ro i sjela...... :hoppe: Har bare så vanskelig for å slå meg til ro. Må alltid gjøre noe nytt, også finner jeg ut etterpå at jeg hadde det egentlig bra der jeg var ! Sprøtt, ikke sant ?? :forvirret:

Jeg fikk ro i sjelen den dagen jeg tok i mot Jesus og ble frelst.

Jeg vet heller ikke om noe som kan komme opp mot dette.

Da jeg begynte å betale tienden, (en tidel av lønna) var det også slutt på probleber med økonomien.

Malakias 3,10: Bring hele tienden til forrådshuset, så det kan finnes mat i mitt hus, og prøv meg på denne måten, sier Herren, Allhærs Gud. Da skal jeg åpne himmelens luker og øse ut over dere velsignelse i rikt mål.

Dette har jeg selv opplevd, og anbefaler det trygt til alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...