lidia Skrevet 20. desember 2002 #1 Skrevet 20. desember 2002 kan noen fortelle meg hvor jeg skal gå for å finne dette? Jeg gir opp snart, det er jo helt umulig å finne noe sted. Ikke alle har sånne laange barbie bein...Absolutt alle bukser jeg har prøvd i dag er aalt for lange! Hjeelp!! :cry:
Tusseline Skrevet 20. desember 2002 #2 Skrevet 20. desember 2002 Fortell gjerne hvilke type bukse du er på jakt etter. Noen jeans fra Levis kunne passet deg, da de er nokså korte i beina..
moniq Skrevet 20. desember 2002 #3 Skrevet 20. desember 2002 Hos PM kan du få bukser i tre lengder, vanlige stretch jeans i hvert fall.
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2002 #4 Skrevet 20. desember 2002 Jeg har samme problemet. Ikke veldig høy, og alle bukser er alt for lange. Jeg har ofte funnet bukser med forskjellige lengder i dyre frue-butikker. De er ikke så spennende, men de har jo enkle, klassiske snitt. Ellers hamstret jeg bukser da jeg var i USA i høst....
lidia Skrevet 20. desember 2002 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2002 ja, jeg glemte jo hva slags bukser da, jeg mener penbukser liksom eller helt vanlige bukser. Ikke jeans. Jeg liker bukser som de har på Vero Moda o.l, men disse blir altfor lange. Jeg må alltid legge de opp, og dette koster jo ca 150 kr pr bukse. De siste buksene jeg har lagt opp, har også gått opp etter en stund.. Er det noe jeg inbiller meg, eller var det lettere å finne bukser med forskjellig lengde før. Nå er liksom alle buksene bare såå lange...uufameg.. :-?
Gjest Gjesta Skrevet 21. desember 2002 #6 Skrevet 21. desember 2002 hva er pm? jeg trenger nemlig innerbenslengde 84..og har savnet butikker som selger bukser i forskjellige lengder:=)
Gjest Turi Skrevet 21. desember 2002 #7 Skrevet 21. desember 2002 PM er Personlig Mote. Har du lange ben (som meg) kan jeg anbefale Blues-bukser - de er kjempelange. Jeg må ha minst 84, og Blues-buksene slipper jeg som regel å legge ned. Korte bukseben kan jeg dessverre ikke gi noe råd på...
Amica Skrevet 22. desember 2002 #8 Skrevet 22. desember 2002 Du kunne jo lære deg å legge opp bukser selv, det ville du jo fort tjene på. Utvalget ville jo også tatt seg opp betraktelig. Det finnes sikkert ett eller annet menneske som kan selge deg en billig symaskin (og så kan du jo legge opp gardiner også...). Kan ikke dette selv, men er heldig å ha en mor som kan. Hun bruker ikke lange tiden på en bukse. Hva med høye sko? Det er vel en av grunnene til at alt er så lant i bena for tiden? Skomoten? Jeg kan ikke gå i flate sko i mine bukser i alle fall...
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2002 #9 Skrevet 30. desember 2002 hvis du er passe slank kan du prøve barneavdelingene til div kjeder. bena er ikke så lange på disse buksene, og de fleste har opp til str 16 år (174 cm), noe som kanskje tilsvarer M. billig er det også, ettersom det er barneklær. har funnet en størrelse som er perfekt for meg der, og har aldri trengt å legge opp noen bukseben etter det. *ravna*
Gjest Frøken Dings Skrevet 30. desember 2002 #10 Skrevet 30. desember 2002 Kjøp strykebånd, slike man legger opp bl.a gardiner med. Jeg legger opp mange bukser selv, og strykebånd fungerer fint på de aller fleste. Koster ca en femtilapp og da har du til flere bukser. Ellers kan jeg anbefale InWear om du bor i nærheten av en slik butikk, der har de også bukser i forskjellige lengder, og i små størrelser. Helt ned til 32 (xs) faktisk.
Gjest Kira Skrevet 30. desember 2002 #11 Skrevet 30. desember 2002 kan noen fortelle meg hvor jeg skal gå for å finne dette? Jeg gir opp snart, det er jo helt umulig å finne noe sted. Ikke alle har sånne laange barbie bein...Absolutt alle bukser jeg har prøvd i dag er aalt for lange! Hjeelp!! :cry: JAA!! :o Hver gang jeg skal prøve en bukse er den for lang! :-? Elsker og gå i joggebukser, lange de også.
coda Skrevet 2. januar 2003 #12 Skrevet 2. januar 2003 Ja, jeg kan legge opp bukser selv. Jeg kan også håndtere strykebrettet - jeg liker faktisk begge deler... Problemet oppstår når du skal legge opp en bukse mer enn et par centimeter, da forsvinner mye av fasongen. Er det riktig ille, kan jeg risikere at det som skulle vært leggen havner ved ankelen. Da blir plutselig ikke utvalget så stort likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå