Gå til innhold

Han ville

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lena_*
Skrevet

Har truffet verdens greieste gutt. Vert sammen siden september. Nå en kveld sa han at han vill ha på seg kjole når vi knullet, var vist så bra for han.

OBS. Hva gjør jeg?

Kan det ødlegg hele forholdet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har du lyst, har du lov. Om du ikke liker tanken, kan det vel sikkert være skadelig for forholdet - om du synes det høres gøy ut, eller tror det er noe du godt kan leve med, vil jeg tro forholdet har like gode forutsetninger som før han kom med dette ønsket.

Gjest Gjest
Skrevet

Vær heller gla for at han føler seg så trygg på deg at han kan fortelle om sine mest hemmelige fantasier/fetisjer.. Selvfølgelig noe merkelig, men vi har da vel alle våre "ting" :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har den holdningen at så lenge det ikke er direkte farlig, eller jeg synes det er utrorlig ekkelt så gir jeg det er forsøk.

Kjole hadde gått greit og forsøkt en gang for å se om det var greit nok, men jeg hadde ikke likt det om det var en “nødvendighet” for han, like lite som jeg hadde likt det om det var “nødvendig” for han at jeg var oppdresset i SM utstyr el. Krydder skal etter min mening ikke bli hovedretten ;)

Skrevet

du har nok ikke funnet verdens greieste gutt, for han ligger ved siden av meg ;)

min verdens greieste hadde også et ønske om det en gang, fikk låne en sexy nattkjole av meg, det ble med den ene gangen, mest fordi det ikke ga noen av oss noe spesielt, noen fantasier passer best som nettopp det, fantasier!

Gjest Gjest
Skrevet

Herregud,hadde dødd av latter. Noe så vanvittig.

Gjest Gjest_Kalle_*
Skrevet
Herregud,hadde dødd av latter. Noe så vanvittig.

Takk Gud, for seriøse, inteligente og åpne mennesker :murvegg:

Skrevet

Ikke bry deg om hva andre sier.

Hva vil DU? Det er jo lov å prøve. Når du har prøvd, vet du om du liker det eller ikke. Sånne ting hjelper det ikke å få svar hos andre om.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...