Gjest gurimalla Skrevet 20. desember 2002 #1 Del Skrevet 20. desember 2002 Vi ønsker ikke å provosere i høytidsdagene sier TV2 og avviser en reklamefilm for de homofiles ungdomstelefon. TV2 sier at homofili fremdeles er et omdiskutert tema. Jeg vet ikke hva som er mest provoserende; reklamefilmen eller TV2s holdning til homofile? Dette er skikkelig dårlig av TV2, deres holdning kan i alle fall ikke gjøre det enklere for disse ungdommene. Hva synes dere? Hadde dere blitt provosert hvis dere hadde sett en slik film på TV første juledag? Har vi virkelig ikke kommet lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 20. desember 2002 #2 Del Skrevet 20. desember 2002 Uforståelig! Hvordan er det mulig å la seg provosere av informasjon om homofiles ungdomstelefon? Feigt og bakstrebersk av TV 2. :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 20. desember 2002 #3 Del Skrevet 20. desember 2002 Trist at TV2 har en slik holdning! Hva er de redde for? At noen seere skal sette ribbefettet i halsen?? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 20. desember 2002 #4 Del Skrevet 20. desember 2002 Totalt uforståelig! Hadde d ikke vært jul hadde d muligens kunnet gå for å være aprilspøk (en dårlig sådan...). HALLO!!! Vi har snart år 2003.... SÅ TV2 anser kanskje ikke Norges mange homofile som sin målgruppe...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. desember 2002 #5 Del Skrevet 20. desember 2002 Helt forkastelig holdning av TV2. Jeg hadde trodd - i hvert fall håpet - at vi hadde kommet lenger i dette landet. Hva med en mailkampanje til TV2 - hvor vi forteller dem akkurat hva vi synes - og håper de får en trangsynt og hyklersk og dobbelmoralistisk og "nedlatende holdning overfor mennesker"-jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. desember 2002 #6 Del Skrevet 20. desember 2002 Hva synes dere? Hadde dere blitt provosert hvis dere hadde sett en slik film på TV første juledag? Har vi virkelig ikke kommet lenger? Jeg synes dette er helt skandaløs oppførsel av TV2 som i følge Kåre valebrokk (TV2 sjefen) skal være en liberal kanal. Det er støtende for de homofile og deres støttespillere at Kristenfolket skal bestemme hva som skal sendes 1. Juledag og ikke. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 20. desember 2002 #7 Del Skrevet 20. desember 2002 JAAA!!! Godt forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 20. desember 2002 #8 Del Skrevet 20. desember 2002 Ja, dette er ille! Skal man først trekke frem upassende julereklamer, hva med disse kampanjene for mental helse, diverse sykdommer, ensomme eldre.. Meningen med disse er gode, men for folk som alt er deprimert i jula hjelper det neppe å få det gnidd inn i trynet hvor fælt de har det! Min mor, som selv plages med depresjoner og er medlem av mental helse, blir like irritert hver gang, og i fjor spøkte vi litt med å ringe kontakttelefonen deres og takke for hjelpen.. til å bli ytterligere deppa.. Så, er disse kampanjene passende nok, så er da pinadø denne for homofiles kontakttelefon også det! Skulle sendt dem en mail, men må logge av nå.. bort reise snart, skal jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. desember 2002 #9 Del Skrevet 20. desember 2002 Helt forkastelig holdning av TV2. Jeg hadde trodd - i hvert fall håpet - at vi hadde kommet lenger i dette landet. Hva med en mailkampanje til TV2 - hvor vi forteller dem akkurat hva vi synes - og håper de får en trangsynt og hyklersk og dobbelmoralistisk og "nedlatende holdning overfor mennesker"-jul? Jeg har store problemer med å konsentrere meg om det Tusenfryd skriver, men det er sikkert velfundert og klokt... Forøvrig synes jeg kristenfolket nå har skapt så mye problemer for de homifile at de må ta seg en runde med "budene" om nestekjærlighet og respekt! snakk om nedlatende, diskrimenerende, forskjellbehandlende folk skal en lete lenge etter! Er helt sikker på at Jesus som var omgjengeleig med alle gremmes!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. desember 2002 #10 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg har sendt mail jeg - til Tv2. Gå inn på www.tv2.no - så finner dere tips-mailen. Skriv en mail - gjør en forskjell. Jeg vet at det nytter - jeg har stoppet en hel reklamekampanje en gang jeg - hvis ingen sier fra, hjelper det i hvert fall ikke! *Fortørnet - skikkelig fortørnet.* Og rull inn tunga, Lasse - dette er alvor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. desember 2002 #11 Del Skrevet 20. desember 2002 Jesus vandret blant de homofile og de prostituerte. Jeg har forøvrig sendt en e- mail til Kåre Valebrokk og det burde flere her ta seg tid til. Adressen er [email protected] og Kåre skrives bare med en a, skriver du kaare får du mailen i retur. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. desember 2002 #12 Del Skrevet 20. desember 2002 Jesus vandret blant de homofile og de prostituerte. har forøvrig send en e- mail til Kåre Valebrokk, det burde flere her ta seg tid til. Adressen er [email protected] og Kåre skrives bare med en a, skriver du kaare får du mailen i retur. Milla Jeg sendte til Tips - men jeg skal sende til Kåregutten også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. desember 2002 #13 Del Skrevet 20. desember 2002 Mail er sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. desember 2002 #14 Del Skrevet 20. desember 2002 Jøss for et flott insiativ, jeg følger med. Tv2s holdning irriterere meg og provoserer meg. Ho Ho, jeg truet med at våre 2583 medlemmer vil boikotte tv2. Håper kåre skjelver i buksene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 20. desember 2002 #15 Del Skrevet 20. desember 2002 Kjempefint med e-mail initiativ, jeg har også sendt en nå. Håper TV2 ser hvor dårlige signaler de sender og ombestemmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cronina Skrevet 20. desember 2002 #16 Del Skrevet 20. desember 2002 TV2 er blitt skittredde etter rikets tilstand,samt O.J De har jo måttet beklage to ting kjapt etter hverandre! :oops: Feige er de!!! Sender mail jeg også! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 20. desember 2002 #17 Del Skrevet 20. desember 2002 Mail er avsendt :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 20. desember 2002 #18 Del Skrevet 20. desember 2002 ...og Kåremann har ombestemt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. desember 2002 #19 Del Skrevet 20. desember 2002 Ja han har visst det, kjempefint for LLH. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. desember 2002 #20 Del Skrevet 20. desember 2002 Her kan dere se filmen: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1449845 Jeg synes den var fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå