Yme Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 (endret) Jeg kruusa rundt på internett, som vanlig på jakt etter nakne damer med diigre never og andre shvære objekter trøkka langt oppetter osv. osv. Da jeg kom over et bilde (egentlig fant jeg det i en link her på forumet) Jeg satt å kikka litt på den deilige dama på høyre sia (som da egentlig er en mann, om dere ikke ser det) da jeg plutslig la merke til en sak... Hva er galt med beina til dama på venstresia? Har soppinfeksjonen hennes rotfesta seg så godt, i det skorpete skrevet hennes, at den bestemte seg for å trekke nedover for å finne nye jaktmarker? Nææhj... Det kan ikke stemme... Dette er noe jeg har sett før, på unge jenter, landet over! Det er en jævli ting jeg og Satan liker å kalle "DRITT!!!!"... Det er... MOTE! http://forum.kvinneguiden.no/uploads/11512...0335_8_9324.jpg Det her er jo nesten værre enn når det var populært, i frankrike, å gå med bukser uten rumpe! Eller den moten for ikke så lengesia hvor jenter gikk med stygge gummistøvler i alle slags smaker og farger... Hva er det her fonrno tull, egentlig? Er det strømper? Er det tights? Er det slim fra hælvete??? Ikke veit jeg, men det er hvertfall en så grusomt stygg mote, at det nærmest er et overgrep mot virkeligheten! Det ser ut som en slags blanding av "sexy" undertøy og bestemors nikkers, bare de er plasert lengre ned, så en hver heldig jævel på gata, skal få gleden av å se hvor flink du er til å trekke på deg grisetarmer, oppover de såre, skjeggstubbete leggene dine, og fortsatt være moteriktig! Æsj. Endret 30. juni 2006 av Yme
Gjest d'Arc Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 (endret) Det er ikke mange som klarer å nevne sexy undertøy og grisetarmer i ett avsnitt, og i tillegg finne en sammenheng mellom de (vidt forskjellige) tingene. Det skal du ha Yme! Endret 28. juni 2006 av d'Arc
Snasen Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 (endret) Ja. Tights er mote, men nettingtights er ikke mote. Eller jo. Det er vel mote hos disse glam-modellene. Endret 28. juni 2006 av Sexy C
Yme Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2006 (endret) Ja. Tights er mote, men nettingtights er ikke mote. Eller jo. Det er vel mote hos disse glam-modellene. ← Det der er ikke nettingtights. Det er gjennomsiktig tights med blonder nederst... Måtte brukere av blondetights dø! Endret 28. juni 2006 av Yme
Snasen Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 Det der er ikke nettingtights. Det er gjennomsiktig tights med blonder nederst... Måtte brukere av blondetights dø! ← Blondetights uten netting er da bare søtt.
Yme Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2006 Blondetights uten netting er da bare søtt. ← Det er faktisk ikke det
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2006 #7 Skrevet 28. juni 2006 * løper for å returnere blondebuksene mine*
Yme Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 28. juni 2006 (endret) Trodde det var litt sexy jeg. da.... ← Hva i all værden er det du trodde var sexy med det?? Det er bare sån "Jepp, folkens! Her er ett helt ubrukelig klesplagg som bare er der! Det er gjennomsiktig, så det kunne likesågodt ikke vært der i det heletatt! Det ser skikkelig dumt ut når man har det på under skjørt, fordi det liksom ser litt ut som en ganske trang gjennomsiktig bukse, med blonder nederst!!" Blonder er så stygt! Å hærregud i hælvete, så stygt det er! Det hører til på gardinene til bestemor! Endret 28. juni 2006 av Yme
Gjest StoreSky Skrevet 28. juni 2006 #10 Skrevet 28. juni 2006 Skal innrømme at jeg har en smule problemer med tights av alle varianter under skjørt/lange skjorter MED belte. USJ! Spesielt når man ser nederste del av leggen.... Blonder hører kun til truser og BH -ikke ellers.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2006 #11 Skrevet 28. juni 2006 Nå kan du glede deg over en ting, kjære Ymis - jeg har ikke anskaffet meg sånn tights enda. (Og skal nå nøye vurdere å aldri gjøre det også.) Så jeg blir bare mer og mer sexy for hver dag som går! fra din elskede Sol
Yme Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #12 Skrevet 28. juni 2006 (endret) Nå kan du glede deg over en ting, kjære Ymis - jeg har ikke anskaffet meg sånn tights enda. (Og skal nå nøye vurdere å aldri gjøre det også.) Så jeg blir bare mer og mer sexy for hver dag som går! fra din elskede Sol ← Det var mange poeng til deg! Mye MYE bedre å bare gå naken... Endret 30. juni 2006 av Yme
Yme Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #14 Skrevet 28. juni 2006 Da blir det naken på meg også. ← Tenk hvis alle damer hadde forstått at det er det som er sexy! Da hadde dere spart mye penger som dere bare sløser vekk på klær
Knurr Skrevet 29. juni 2006 #15 Skrevet 29. juni 2006 Det er menn begge to, hvis øynene mine ikke har pensjonert seg. Veldig, veldig flinke drag queens (var på show for litt sida). Stort sett er garderoben til showet deres laget på prinsippet "jo styggere, jo bedre". Trøst?
Gjest modell Skrevet 29. juni 2006 #16 Skrevet 29. juni 2006 Det er menn begge to, hvis øynene mine ikke har pensjonert seg. Veldig, veldig flinke drag queens (var på show for litt sida). Stort sett er garderoben til showet deres laget på prinsippet "jo styggere, jo bedre". Trøst? ← HUn til venstre er jente.
Viviwoom Skrevet 29. juni 2006 #20 Skrevet 29. juni 2006 Synes heller ikke at det var så innmari fint... Tror ikke jeg skal kjøpe meg no' sånt, nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå