Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Rart spørsmål, kanskje; men ettersom jeg har lyst til å vite dette her og nå, spør jeg her i forumet- Hvor tidlig på dagen kan man bli viet på Tinghuset? Noen som vet dette? Vi har nemlig planer om å stikke av til utlandet rett etterpå/samme dag(langt avgårde) så det hadde vært kjekt å vite i forhold til flyrutene/ankomst på destinasjonssted...!
Gjest AGF Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Når jeg drev og forhørte meg i begynnelsen av året tror jeg de sa til oss at de begynner kl 14. Og de vier bare på onsdager, torsdager og fredager og noen få lørdager i året. Det hele tar jo bare 10 min så kanskje dere rekker å reise vekk samme dag? Men hvis dere skal veldig langt er det en mulighet å fly til Oslo/København, overnatte på flyplassens hotell og ta tidlig fly videre til endelig destinasjon.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Dette varierer fra sted til sted. Ring Tinghuset dere skal vies på, da vel , og spør. Eneste måten å finne det ut på.
Gjest Grønn Frosk Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Vi ble viet på Tinghuset i Bergen klokka 12 på en lørdag. Der har de lørdagsvielser i sommermånedene, som begynner rundt tolv. Vi var først ute den dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå