Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor er de blåe så mye billigere enn alle de andre typene????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi de har fler konkurrenter i lavprisklassen.

Skrevet (endret)

Fordi det er "normal" størrelse, hvilket vil si det er de som blir tatt med i prisundersøkelser mellom kjeder.

Og fordi noen (mannfolk) som sitter med prisstrategier innbiller seg at alle kvinner kan bruke normal, for det er jo normalt...? (det er derfor disse lavpris-konseptene lager "normal" antar jeg. First price, f.eks, finnes bare i"normal". Som om alle kvinner bruker det...)

Men mest av alt fordi det er som med alle andre varer som er med i "matvarebarometeret" der butikkkjeder smmenlignes månedlig. Butikkene tilpsser seg disse testene.

Endret av Malama
Skrevet

Sannsynligvis fordi de har vært på/er på vg sin handlekurv (eller hva det heter). Der VG sammenlikner priser i forskjellige butikker på en del dagligvarer, mange varer på slike lister blir solgt med tap av butikkene for å komme godt ut i prissammenlikninger.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg merket meg at prisen på blå Ob stupte da always kom med tamponger og da dagligvarekjedene kom med sine billigalternativer. Billigmerkene fåes bare i normal str.

helt enig i at det er latterlig, siden ikke alle kvinenr kan bruke blå. Selv bruker jeg blå første to dagene, resten av dagene må jeg bruke gule for ikke å tørke ut der nede.

Gjest Gjest
Skrevet
helt enig i at det er latterlig, siden ikke alle kvinenr kan bruke blå. Selv bruker jeg blå første to dagene, resten av dagene må jeg bruke gule for ikke å tørke ut der nede.

Er enig i det jeg også.

Jeg må bruke 3 forskjellig str :forvirret:

Grønn de to første dagene, deretter rosa og gul de siste dagene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...