Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2002 #1 Del Skrevet 20. desember 2002 Har et lite spørsmål... vet ikke om det passer her, men jeg prøver og ser om noen har noen gode råd. Jeg har i en periode nå hatt kløe rundt analåpning. Jeg vet ikke hva det skyldes, men jeg har hatt ubeskyttet sex i "stumpen". Noen som har opplevd lignende? Vet jo ikke om det er grunnen heller da. Kan man få sopp der? Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre (helst ikke lege) kanskje det er noe jeg kan kjøpe på apoteket? Takker for alle svar på dette litt spesielle spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 20. desember 2002 #2 Del Skrevet 20. desember 2002 jeg ville først prøvd med ringblomstsalve. Den tar alle ubehageligheter alle plasser - og den er heeelt naturlig om den ikke er tilsatt mineralolje. Jeg har kontakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2002 #3 Del Skrevet 20. desember 2002 Hvor får jeg tak i det da? Helsekostforretninger??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 22. desember 2002 #4 Del Skrevet 22. desember 2002 Tja, kanskje de har det på helsekostbutikker. Jeg kjenner ei som lager selv. Du kan sende meg en melding, så kan jeg vidre føre dine ønsker. -Eller du kan få telefonnummeret hennes. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 22. desember 2002 #5 Del Skrevet 22. desember 2002 Gå på apoteket og få en kur mot orm. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 23. desember 2002 #6 Del Skrevet 23. desember 2002 Gå til legen du... Kab være flere ting... Også eksem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 23. desember 2002 #7 Del Skrevet 23. desember 2002 jeg ville helt klart gå til lægen, det kan være så mange ting, sopp f.eks kan du få, rift eller en hemoride er også en mulighed og det som er værre så for en sikker heds skyld så ville jeg gå til læge først før jeg prøvede mig på diverse kremer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2003 #8 Del Skrevet 14. januar 2003 Men legen fant ingen ting!!!!!! men jeg klør jo som en gal..... hoff. må prøve å bytte vaskemiddel ol kanskje. Canesten funker ikke, heller ikke hydrokortison-salve!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå