Gjest gutt25 Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 ta en titt innom Team Aylars eller Aylars mobilblogg. Kropper og ansikter som gjør de fleste damer grønne av misunnelse.
Azi Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Men det var jo bildet av Terje der! Men ja Aylar er kjempe flott perser jenta! :D
Gjest d'Arc Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 ta en titt innom Team Aylars eller Aylars mobilblogg. Kropper og ansikter som gjør de fleste damer grønne av misunnelse. ← Jeg tenker det er du som er grønn av misunnelse jeg :D
Yme Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Jeg tenker det er du som er grønn av misunnelse jeg :D ← Aylar er ikke pen i det heletatt. Hu er ikke stygg, men hu ser rar ut. Vanligvis er det pent med litt mørke jenter, men ikke hu der... Jeg veit at det fins jenter/damer her som er myyyyyye mer atraktive enn hu.
Gjest d'Arc Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 (endret) Aylar er ikke pen i det heletatt. Hu er ikke stygg, men hu ser rar ut. Vanligvis er det pent med litt mørke jenter, men ikke hu der... Jeg veit at det fins jenter/damer her som er myyyyyye mer atraktive enn hu. ← Jeg synes heller ikke Aylar er noe særlig pen (men jeg er såklart bare grønn av misunnelse). Endret 28. juni 2006 av d'Arc
Gjest Gjest_Nigo-san_* Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Hun har pent ansikt og fin kropp. Men dessverre er "konseptet" hennes med glamourmodels fullstendig turn-off, og etter det lille jeg har sett av henne, virker hun ikke som en av de skarpeste knivene i skuffen... (Jada jada, det var snakk om utseende, men jeg KLARER bare ikke å skille utseendet fra resten av personen, sorry )
punktom Skrevet 28. juni 2006 #7 Skrevet 28. juni 2006 Glamourdamer blir litt vel tacky, og passer sikkert fint til underholdning for gutta på bygda som ikke har sett så mye til kvinnefolka siden de dro til byen.
Gjest gutt25 Skrevet 28. juni 2006 #8 Skrevet 28. juni 2006 jeg tenkte ikke bare på aylar da. jeg tenkte på de i team aylar også. de er jo drit hotte.
Gjest d'Arc Skrevet 28. juni 2006 #9 Skrevet 28. juni 2006 jeg tenkte ikke bare på aylar da. jeg tenkte på de i team aylar også. de er jo drit hotte. ← Da synes jeg heller Aylar er finere.
Yme Skrevet 28. juni 2006 #10 Skrevet 28. juni 2006 jeg tenkte ikke bare på aylar da. jeg tenkte på de i team aylar også. de er jo drit hotte. ← Liker ikke sånne glæmmotejenter... Tørnåff!
Gjest modell Skrevet 29. juni 2006 #11 Skrevet 29. juni 2006 Liker ikke sånne glæmmotejenter... Tørnåff! ←
Gjest Little me Skrevet 29. juni 2006 #12 Skrevet 29. juni 2006 Ser da mye flottere jenter enn de der ute på kafeer og lignende.
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2006 #13 Skrevet 29. juni 2006 Ja de er jævlig pene, men hvorfor gidde å misunne det? Bare for å dra en dårlig girl-power, så kan jeg jo si at det er dem som burde misunne min person da jeg gir ståpikk uten oversminking og sillikon, og disse oversminker seg og er 80% sminke! GIRLPOWAHYESS http://www.siavash.5u.com/images/spice_girls_013.jpg
Gjest Little me Skrevet 29. juni 2006 #14 Skrevet 29. juni 2006 Ja de er jævlig pene, men hvorfor gidde å misunne det? Bare for å dra en dårlig girl-power, så kan jeg jo si at det er dem som burde misunne min person da jeg gir ståpikk uten oversminking og sillikon, og disse oversminker seg og er 80% sminke! GIRLPOWAHYESS http://www.siavash.5u.com/images/spice_girls_013.jpg ←
Viviwoom Skrevet 29. juni 2006 #15 Skrevet 29. juni 2006 Joda, de er pene. Med sminke og riktig belysning blir de enda penere. Men hva så? Jeg kjenner ingen av dem, vi vanker ikke akkurat i de samme sirklene, så hvorfor skulle jeg bry meg med hvordan de ser ut?
Malou Skrevet 29. juni 2006 #16 Skrevet 29. juni 2006 Håpet trådstarter på at noen skulle bli fornærmet nå heller? Kropper og ansikter som ville gjøre de fleste menn grønne av misunnelse
Gjest team aylar super glamourmodel Skrevet 29. juni 2006 #17 Skrevet 29. juni 2006 Merkelig at folk stadighet skal rakke ned på oss. Ja vi jobber AV kroppen vår. hva så egentlig??? virker som om vi har gjort dere noe men hvem har gitt dere friheten til å fortelle om vi er pene eller ikke? vi er fornøgde med oss sjøl og det burde være bra. ikke dårlig sånn som dere mener d er. skjerp dere og la alle leve sitt liv så lenge vi ikke skader noen .
Azi Skrevet 29. juni 2006 #18 Skrevet 29. juni 2006 Håpet trådstarter på at noen skulle bli fornærmet nå heller? Kropper og ansikter som ville gjøre de fleste menn grønne av misunnelse ← Det var jo bildet av guttunger jo!
punktom Skrevet 29. juni 2006 #19 Skrevet 29. juni 2006 Håpet trådstarter på at noen skulle bli fornærmet nå heller? Kropper og ansikter som ville gjøre de fleste menn grønne av misunnelse ← Pfft. Smelter du alle de bildene sammen på en finurlig måte vil du ende opp med et bilde av meg. Ikke misunnelig.
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2006 #20 Skrevet 29. juni 2006 Merkelig at folk stadighet skal rakke ned på oss. Ja vi jobber AV kroppen vår. hva så egentlig??? virker som om vi har gjort dere noe men hvem har gitt dere friheten til å fortelle om vi er pene eller ikke? vi er fornøgde med oss sjøl og det burde være bra. ikke dårlig sånn som dere mener d er. skjerp dere og la alle leve sitt liv så lenge vi ikke skader noen . ← Hvem var det som rakket ned på dere da? Høhø en kamerat av meg var på club 7 fredagen, og en av dere hadde latt han få fri tilgang oppunder skjørtet mens dere var på scenen! Æsj for noen griser dere er :O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå