Gjest betima Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Hei! Vi skal gifte oss borgerlig og tar kun med oss forloverne på tur.Etterpå skal vi gå å spise på en fin restaurant.Jeg har kjøpt meg brudekjole for den ville jeg ikke gi slipp på om bryllupet skal være enkelt ! men så mener sambo at det kan bli litt rart å sitte der i restauranten med finstasen på så lenge det bare er oss fire.Jeg er også litt nervøs for at jeg skal føle meg litt dum med brudekjolen der inne,der er jo en del folk der.Men synes det er litt dumt å bare få brukt den i et lite kvarter under vielsen da.Lurer på om det er noen andre som har gjort det på denne måten og kan dele noen erfaringer.Hva synes Dere?
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Bruk kjolen din, du! Jeg synes ikke det er det spor merkelig å "bare" sitte 4 stk og kose seg, du har da giftet deg, og da er du sikkert et vakkert skue som de andre gjestene synes det er morsomt å ha i nærheten. Så det så. Det er IKKE rart. Det er din dag- da skla du ikke ta på deg noe "mindre pent" enn det du selv har lyst til.
Scorpina Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Hei Betima Vi gifta oss borgelig og jeg hadde brudekjole og FULL pakke!! Skjønt, etter vielsen var det til fotograf og etterpå var det middag/kake for 65 gjester.....og brudesuite på hotell. Lækkert Så jeg synes du ABSOLUTT skal ha på deg akkurat det du har lyst til!! Til vielsen vår hadde vi leid ei jente fra Musikk-konservatoriumet her i byen til å spille på fløyte. Hun spilte når mannen min og jeg kom inn (ca 40 av gjestene var tilstede under vielsen) så kom selve vielsen, der forloveren min leste opp et kjærlighetsdikt. Etter det spilte jente en ny sang. Såå bra altså!! Selve greia tok rundt 30 minutter faktisk. Så det var ikke noe inn-og-ut-vielse hehe Ønsker deg og din lykke til!!!!
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 I fjor så jeg brud og brudgom i finstasen med 2 - 4 venner på peppes pizza, så har du lyst har du lov Jeg vet at jeg selv er for sjenert til det, ville ikke likt oppmerksomheten man får, men skjønner godt at du vil ha "ordentlig" kjole Kanskje droppe slør (om du skal ha slør, da) på restauranten? Det vil jo dempe antrekket ganske mye.
marsy Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Det er jo stor forskjell på brudekjoler også da, det finnes jo flotte brudekjoler som ikke har stoooore prinsesseskjørt, og 5 meter slep finner du en som er "enkel" og klassisk tror jeg ikke du føler at du skiller deg så mye ut heller, selv om du er kjempefin
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Vi valgte samme løsning, rent bortsett fra at vi giftet oss i kirken da. Vi gikk på restaurant etterpå og jeg hadde brudestasen på. Vi bestilte bord et sted som var litt skjermet i restauranten. Mange restauranter har jo tilbud om skjermet plass. Det var en del som kikket på oss da vi kom inn og gikk ut, men det var bare hyggelig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå