jossa Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Skal ut å reise, og selvfølgelig kjøpe paryme på tax free. Hva synes dere om disse parfymene? Naomi Campbell: Cat deluxe Naomi Campbell: Paradise Passion JLo: Love at first glow JLo: Live Sarah Jessica Parker: Lovely Interessant å høre hvordan andre oppfatter disse duftene. Er det forresten noen som vet om det lønner seg å kjøpe på Gardemoen eller på MyTravel Air Shop? (Finner ingen produktoversikt/priser for Gardemoen på nett. )
Malia Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Jeg synes Sarah Jessica Parkers Lovely ikke luktet så godt første gang jeg luktet på den, men etter å ha prøvd den to ganger etterpå begynner jeg å like den mer og mer,tror jeg kommer til å kjøpe den. Synes den lukter liljekonval med litt musk i++. Minner meg om barndommen på en eller annen måte, kanksje derfor jeg har begynt å like den så godt
jossa Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2006 Her er forresten prisene for å bestille på flyet. Naomi Campbell: Cat deluxe. Edt 50 ml kr 229 Naomi Campbell: Paradise Passion. Edt 50 ml kr 229 JLo: Love at first glow. Edt 50 ml kr 299 JLo: Live. EdParfum 50 ml kr 299 Sarah Jessica Parker: Lovely. EdParfum 50 ml kr 319 Flott om noen vet prisene på tax free'n på Gardemoen.
Scorpina Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Litt off topic - men jeg må bare si at det er berre lækkert at de har begynt med sånn parfyme-shop på Gardermoen. Ikke bare for de som reiser utenlands men også innenlandsruter. Har reist endel og farta på Gardermoen i det siste og begynner og få en anseelig samling med lekre parfymer (Er nesten sånn når jeg går forbi et skobutikk og ser lekre sko..bare mååå inn!!! )
Malou Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Jeg liker SJP's Lovely godt som lett (sommer)duft. Det eneste som er litt synd er at duften ikke sitter så godt på huden.
jossa Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2006 Nå har jeg vært i byen og har SJP: Lovely på den ene armen og JLo: Live på den andre. Må liksom prøve de på meg før jeg klarer å bestemme meg. (Er fryktelig kresen) Tror nok kanskje disse er ganske like, siden jeg liker begge. Lurer litt på om jeg kanskje eliminerer bort JLo's Love at first glow.... Neste gang jeg går forbi et parfymeri må jeg prøve Cat deluxe og Paradise Passion fra Naomi Campbell.
Senik Skrevet 1. juli 2006 #8 Skrevet 1. juli 2006 SJP Lovely er helt nydelig! Jeg synes også at duften sitter lenge, hvertfall på min hud.
lillesky Skrevet 1. juli 2006 #9 Skrevet 1. juli 2006 Jeg kan ikke helt skjønne det, men jeg synes SJP Lovely lukter vondt! Syntes den luktet herreparfyme... Men jeg skal lukte på den en gang til!
jossa Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 3. juli 2006 Paradise passion er bare nydelig. ← Må si meg enig med deg, tanita. Dufter helt nydelig. Koster 229 kroner for 50 ml Edt på flyet. Tror jeg går for den.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #11 Skrevet 4. juli 2006 Prøv www.duty-free.no for å se tax free utvalget på Gardermoen !
jossa Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #12 Skrevet 5. juli 2006 Prøv www.duty-free.no for å se tax free utvalget på Gardermoen ! ← Tusen takk, gjest. Den linken var jeg ikke klar over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå