Gjest Hexagon Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Kan det å bæsje en svær kabel sammenlignes på noen måte med å bli penetrert i fitta? Kan feks det å bæsje en svær kabel sammenlignes med å bli penetrert i fitta av en stor kukk?
Yme Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Kan det å bæsje en svær kabel sammenlignes på noen måte med å bli penetrert i fitta? Kan feks det å bæsje en svær kabel sammenlignes med å bli penetrert i fitta av en stor kukk? ← Blir du kåt av å si bæsj og fitte i samma setnig? Blir feks. du kåt av å si bæsj, fitte og kukk i samma setning?
Gjest d'Arc Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 Joda, det føles akkurat sånn. Legger til en sånn : , i tilfelle..
Yme Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Joda, det føles akkurat sånn. Legger til en sånn : , i tilfelle.. ← Haah! Du kanke bare legge til noe på slutten å tro det er greit... Du hadde allrede skrivd at du det var akkurat det samme, så du kanke ombestemme deg!!
Gjest d'Arc Skrevet 28. juni 2006 #7 Skrevet 28. juni 2006 Haah! Du kanke bare legge til noe på slutten å tro det er greit... Du hadde allrede skrivd at du det var akkurat det samme, så du kanke ombestemme deg!! ← Ikke vær så vanskelig da. Klart jeg kan!
Imax Skrevet 30. juni 2006 #8 Skrevet 30. juni 2006 Synes du det er like erotisk å holde penisen din når du tisser som når du tar penisen i hånda for å runke? HALLO!
Yme Skrevet 30. juni 2006 #9 Skrevet 30. juni 2006 Synes du det er like erotisk å holde penisen din når du tisser som når du tar penisen i hånda for å runke? HALLO! ← hahahahaha!! Det er ikke erotisk å runke Sån, nå går det bra med meg igjen
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #10 Skrevet 1. juli 2006 hahahahaha!! Det er ikke erotisk å runke ← Er det ikke
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #11 Skrevet 1. juli 2006 Kan det å bæsje en svær kabel sammenlignes på noen måte med å bli penetrert i fitta? Kan feks det å bæsje en svær kabel sammenlignes med å bli penetrert i fitta av en stor kukk? ← Kabel? Tenker du da på at enkelte bæsjer kabelledninger? Jøss, det var nytt for meg. Ja, jeg tror personlig at det å bæsje føles likt ut som det å ha samleie. Ble du glad nå? :enig_anim: :enig_anim:
Gjest seroxata Skrevet 7. juli 2006 #12 Skrevet 7. juli 2006 :hoho: herregud! aldri tenkt på det sånn før
Gjest gjest1 Skrevet 7. juli 2006 #13 Skrevet 7. juli 2006 Jaja! Tenker på å drite ut musa hver eneste gang jeg har sex, så klart mann!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå