Gjest The gjest Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Har fått oljeflekker på favorittjakka mi . Har noen tips om hvordan jeg kan fjerne flekkene? Håper på svar!!
Leo Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Gni Zalo på flekken, la det trekke godt inn og vask jakka så varmt som mulig. Min samboer, som er bilmekaniker og følgelig har aldri så lite erfaring med oljeflekker, skryter dessuten veldig av det flekkfjerningsmiddelet som jeg tror heter "Oxy Gel" (Rosa boks) og fås kjøpt de fleste steder hvor de selger vaskemidler. Har bl.a. sett det på Europris.
Annevenn Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Jeg hadde fått diger oljeflekk på jakka mi forleden, og smørte "Vanish" i flytende gel-form på i store mengder. Vaska på 40 grader med vanlig vaskemiddel, og flekken er helt borte! Jeg heiv bare inn dongerijakka og et par sånne badesko, sånn at de skulle "skrubbe" jakka for meg i maskinen. Hadde ikke lyst å fylle maskinen, tilfelle oljen smittet over på andre klær.
Leo Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Jeg hadde fått diger oljeflekk på jakka mi forleden, og smørte "Vanish" i flytende gel-form på i store mengder. ← Det er den geleen samboeren min skryter så veldig av! Heter den Vanish Oxy-Gel tro :klø: (Han vasker arbeidsklærne sine selv, så jeg må innrømme at jeg ikke følger så godt med på hans ca. 1 million oljeflekker )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå