Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 er det noen som vet hva den sangen heter som spilles innledningsvis?
Scully Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Litt usikker hva du mener, sangen heter jo heart of gold. Tenker du på albumstittelen, Harvest? Endret 29. juni 2006 av Scully
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Nei, ikke heart of gold, og ikke harvest moon. Den sangen som spilles heeelt i starten før konserten begynner. Den sekvensen der forskjellige folk forteller litt om div.
Scully Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Snakker du om CDen "Harvest"? Altså 1. låt på CDen? I så fall er det "out on the weekend" Men vet ikke om jeg forstår deg, kan du prøve å være litt mer presis. Er det snakk om en CD eller konsert? Og i tilfelle, hvilken konsert? Og hva har Heart of gold med saken å gjøre? *forvirret*
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 det går en film på kino nå som heter Neil Young- heart of gold, det er et konsertopptak fra Nashville tror jeg. Der synger og spiller de. Skjønner du nå?
Scully Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Aha, takk det oppklarte en del. Da kan jeg nok ikke hjelpe, har verken sett eller hørt om filmen Beklager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå