Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Jeg var så idiot å forsøkte å endre e-mailadresse på payplakontoen min i halvsøvne, og resultatet ble at jeg nå har opprettet en konto med den e-posten jeg skulle bytte til, men jeg husker ikke passordet. Husker heller ikke hva jeg svarte på sikkerhetsspørsmålene, så nå er eneste mulighet å faxe en hel remse til paypal. Det kommer jeg ikke til å gjøre. Men kommer den nye paypalen jeg opprettet til å bli slettet med tid og stunder? Den har aldri vært i bruk, og jeg har ikke registrert VISA kortet på den. AT JEG ALDRI LÆRER!
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Det heter seg at du bare kan ha en personal, en premier eller en business account. Så om du f.eks. hadde en personal account fra før og opprettet en personal account til, så sletter de nok den siste. Eventuelt så kan du jo sende en mail til PayPal kundeservice og be dem slette den.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Men er det noe håp om det når jeg ikke kommer inn på paypalkontoen? Altså, det vil gå om jeg bruker den e-posten jeg laget den siste kontoen med, ber de slette den, og SÅ kan jeg bytte e-postadresse på den kontoen jeg i utgangspunktet bruker. Får gi det et forsøk, men hvordan formulerer jeg dette da? (Jeg er pinlig dårlig i skriftlig engelsk) Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå