Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2002 #1 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg leste i et blad at dere jenter er kåtest om vinteren. Det stod også at på denne tiden var dere lettere å få med hjem fra byen . Behovet for å søke varme er veldig stort nå.En kropp å varme seg med. For oss gutter er det sommeren hvor vi er kåtest. Hva mener dere jenter er dere kåtest om vinteren. Er det en spesiel tid på årstiden dere har mest sexfantasier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutti Skrevet 20. desember 2002 #2 Del Skrevet 20. desember 2002 Våren og sommeren - helt klart... 8) Blodet bruser i årene når sola begynner å varme på våren... men det varierer fra jente til jente som alt annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 20. desember 2002 #3 Del Skrevet 20. desember 2002 Kåt er vel et litt feil ord og bruke her vel??? Yr vil heller jeg kalle det. Dette er et typisk forvrengt guttesyn det der, at vi kvinnfolka stort sett er kåte i visse deler av årstiden. Akkurat som om vi skulle være så kåte at det surkler i skoa våre når vi går lissom. Ække sånn det fungerær serru Også til spørsmålet ditt . Definitivt på vårparten/sommeren. Selvfølgelig har vi evnen til å bli kåte på vinteren også, men det står ikke øverst på ønskelista til jul nei Men en liten mann en gang i blandt...................ja,takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 20. desember 2002 #4 Del Skrevet 20. desember 2002 Enig med de andre... våren og sommeren.... da føler en hva som ligger i begrepet "vårkåt" suzie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 21. desember 2002 #5 Del Skrevet 21. desember 2002 Hva slags blad har du lest det i, da? Det var vel kanskje et mer lidenskapelig enn vitenskapelig et, kan jeg tenke meg? Om vinteren har vel de fleste (til og med den merkelige arten jenter) mindre overskudd enn på våren/ sommeren, og dermed også mindre energi å bruke på sex og denslags. En annen ting er jo at alle pakker seg inn i tøy fra topp til tå. Det er dårlig med snertne manneromper og bare overkropper for tida. Men det kan jo du gjøre noe med, f.eks? Man må lide for skjønnheten, vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 22. desember 2002 #6 Del Skrevet 22. desember 2002 jeg tror at for mit eget vedkommende er jeg lige kåt om vinteren som andre tidspunkter af året... men kan godt se et point i det med at søge varme i de kolde vinter tider, det er da også dejligt at ligge og varme hinande foran pejsen på et par skind efter en lang tur ude i sneen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2002 #7 Del Skrevet 22. desember 2002 jeg er så fryktelig søvnig og døgnvill om vinteren...er mest opptatt av å klare å sove til normale tider, og sex prioriteres da ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. desember 2002 #8 Del Skrevet 22. desember 2002 Vinter, vår, sommer, høst........ jul, nyttår, påske, sankthans, høsttakkefest....... Sier "Jatakk" til mannen min uansett, jeg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 22. desember 2002 #9 Del Skrevet 22. desember 2002 ligge naken på et svaberg, kjenne solen varme hver lille kvadratmillimeter av kroppen.... gli ut i vannet og kjenne det kjølige vannet mot den brennende huden.... gå på land igjen og la solen varme huden og la kroppen tørke til den igjen er varm, doven og fornøyd.... er nok kåtest om sommeren ja!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 24. desember 2002 #10 Del Skrevet 24. desember 2002 Mener å huske jeg leste en undersøkelse som var gjort i Oslo angåned kvinners og menns seksuallyst. Det viste to ulike spesielle høydepunkter(modus) for hvert kjønn. ett i mai og ett i august. Jeg husker ikke hvilket kjønn som var hvilket, men det var klart igjennom guttene som var mest lysten året igjennom! Generelt er det vel ikke så rart å anta at de fleste er mest lystne om våren og sommeren, da setter jo lyset igang hormoner og nakne kropper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S B Skrevet 25. desember 2002 #11 Del Skrevet 25. desember 2002 Har det noe med årstid For meg handler ikke tenning om årstid men om mannen som skal tenne meg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2002 #12 Del Skrevet 25. desember 2002 Vår og sommer må da være den kåteste tida vel? Mindre klær - mer sex! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 27. desember 2002 #13 Del Skrevet 27. desember 2002 Sex er sundt, året rundt! Alltid kåt, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sliten Skrevet 28. desember 2002 #14 Del Skrevet 28. desember 2002 Min kone er kåt hele døgnet. Er jeg heldig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 29. desember 2002 #15 Del Skrevet 29. desember 2002 det er jo op til dig om du synes du er heldig eller uheldig, kan du følge med eller ikke, nogle ville nok synes det var en drøm andre en forbandelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 29. desember 2002 #16 Del Skrevet 29. desember 2002 Merker ikke noe forskjell, jeg... Vinter, vår, sommer, høst, dag, natt... Ja takk, begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå